رابطه عاشقانه ادل و ریچ پل از کجا شروع شد؟

ادل رابطه خود با پل را از همه رابطه‌هایی که داشته است «باورنکردنی‌تر، مهربانانه‌تر و آسان‌تر» خواند

ادل در مصاحبه با اپرا وینفری از آشنایی‌اش با ریچ پل سخن گفت - عکس از توییتر ادل 

ادل به‌تازگی از رابطه‌اش با ریچ پل، مدیر، کارگزار ورزش و نماینده لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال گفته است.

او در گفتگو با مجله رولینگ استون افشا کرد که بعد از طلاق گرفتن از سیمون کونکی در یک قرار ملاقات بدون آشنایی قبلی با پل آشنا شده است. او گفت: در این‌جور قرار ملاقات کوفتی چشم‌بسته گیر نمی‌افتم. این‌جور بودم که «چه دردی را دوا می‌کند؟»

 آن‌ها ابتدا چند سال پیش در مهمانی تولد یک دوست مشترک و سپس اوایل امسال در پی درگذشت پدر ادل بر اثر سرطان روده  دوباره همدیگر را دیدند.

خواننده ترانه «سلام» هم‌چنین رابطه خود با پل را از همه رابطه‌هایی که داشته است «باورنکردنی‌تر، مهربانانه‌تر و آسان‌تر» خواند. ادل هم‌چنین پل را با پسرش آنجلو هم آشنا کرد. او در مصاحبه جدیدی با اوپرا وینفری که یک‌شنبه ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) در ایالات‌متحده پخش شد در مورد این رابطه بیشتر صحبت کرد و گفت با عشق «دیگر مثل بازی» برخورد نمی‌کند. وقتی وینفری پرسید خواست واقعی‌اش چیست ادل پاسخ داد در پی آرامش خیال و ثبات است. او افزود: اما نباید توقع داشته باشم ثبات را دیگری به من بدهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ریچ پل در شهر کلیولند ایالت اوهایو به دنیا آمد و بعد از تمام کردن دبیرستان به فروش پیراهن‌های قدیمی بسکتبال در درون ماشین خودش روی آورد. او نخستین بار در سال ۲۰۰۲ با لبرون جیمز آشنا شد و یک پیراهن مجیک جانسون را به او فروخت. پل در عرض یک سال به محفل نزدیکان جیمز پیوست و بعد از آن‌که جیمز با تیم «کلیولند کاوالیرز» در لیگ بسکتبال آمریکا (ان‌بی‌ای) به بازی پرداخت، کار حرفه‌ای را با او شروع کرد. پل و جیمز بعد از سال‌ها کار کردن با موسسه کریت آرتز، شرکت مدیریتی خودشان به نام کلاچ اسپرتز را تاسیس کردند. شرکت کلاچ توانست بیش از ۲۵ بازیکن ان‌بی‌ای از جمله بن سیمونز، جی‌آر اسمیت و دریموند گرین را جذب کند.

موفقیت پل در شرکت کلاچ باعث شد موسسه یونایتد تلنتز او را برای مدیریت بخش ورزش استخدام کند و عضو هیئت‌مدیره این شرکت شد.

پل در امور خیریه نیز فعال است و با همکاری موسسه خیریه سوشیال‌ورکز متعلق به چنس درپر سازمان کلاچ کانورسیشن را به راه انداخت که هدف آن افزایش توانایی‌های جوانان از طریق فعالیت‌های هنری، آموزشی و ورزشی است.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی