ادل در مصاحبه با اپرا وینفری از درد فراق پسرش می‌گوید

ادل و سایمون کانکی که در سال ۲۰۱۹ از هم جدا شدند یک پسر نه ساله به نام آنجلو دارند

ادل، خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی- Adele/Facebook

ادل در مصاحبه‌ای جدید و صریح با اپرا وینفری، از رنج دلتنگی برای آنجلو، پسر کوچکش، پرده برداشته است.

این خواننده و ترانه‌سرا در ترانه «صبر کن» (Hold On) از آلبوم آینده‌اش به نام ۳۰، به طور ضمنی به احساساتش اشاره می‌کند که چطور به دلایل کاری از پسرش جدا شده است.

ادل در گفت‌وگو با اپرا وینفری در برنامه ویژه یواس تی‌وی (US TV) به نام «ادل: فقط یک شب» گفت که این ترانه را از توصیه دوستانش الهام گرفته است.

وینفری در حالی که قسمتی از شعر ترانه ادل را برایش می‌خواند، گفت: «شعر این ترانه بسیار صادقانه است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ادل در ترانه جدیدش می‌خواند: «چنان سردرگمم/هر چه بیشتر سعی می‌کنم، بیشتر به عقب برمی‌گردم/ من بدترین دشمن خودم/ حالا واقعا از من بودن متنفرم.»

وقتی اپرا وینفری از او در مورد معنی آن ترانه پرسید، ادل پاسخ داد: «وقتی احساسم شبیه شعر این ترانه می‌شد، دوستانم همیشه به من می‌گفتند صبر کن. اما سروکله زدن با آن خیلی خسته‌کننده است. یک فرآیند است. می‌دانید که، فرآیند طلاق، فرآیند والد مجرد بودن.»

«وقتی مادر شدم، فرآیندی چون ندیدن بچه‌ام حتی برای یک روز، اصلا در برنامه‌ام نبود.» و در ادامه توضیح داد: «این فرآیند که هر روز به خودت برسی، هر روز گرفتار کارهای خودت باشی، و همچنان خانه‌ای را هم بگردانی، کسبی را اداره کنی.»

ادل بعد از پنج سال دوستی با سیمون کانکی، فعال خیریه، در مراسمی پنهانی در سال ۲۰۱۶ ازدواج کرد. این زوج یک پسر نه ساله به نام آنجلو دارند، ولی در سال ۲۰۱۹ از هم جدا شدند.

برنامه «فقط یک شب» یکشنبه (۱۴ نوامبر) روی آنتن کانال سی‌بی‌اس (CBS) می‌رود و تاریخ پخش آن از بریتانیا هنوز اعلام نشده است.

این برنامه ویژه، اجرای ترانه‌های جدید ادل در برنامه‌ای در لوس‌آنجلس و نیز مصاحبه‌اش با وینفری را نشان خواهد داد.

© The Independent

بیشتر از موسیقی