بریتنی اسپیرز از قید سرپرستی آزاد شد

جیمی اسپیرز، پدر بریتنی سال ۲۰۰۸ با دادن دادخواستی به دادگاه سرپرستی زندگی و امور مالی دخترش را مطالبه کرد

بریتنی اسپیرز دوباره اختیار تمامی این حوزه‌های زندگی‌اش و ازجمله زندگی حرفه‌ای و امور کاری خود را به دست خواهد - KEVIN WINTER / AFP

زندگی بریتنی اسپیرز، ستاره آواز سبک پاپ در ۱۳ سال گذشته تحت سرپرستی قرار داشت و انتشار خبر پایان رفتن رسمی آن با موجی از شادمانی هواداران، دوستان سرشناس و خود او همراه بوده است. اما در عمل این تصمیم چه تفاوتی در زندگی او پدید می‌آورد؟

سرپرستی از سال ۲۰۰۸ آغاز شد، سالی که جیمی اسپیرز، پدر بریتنی با دادن دادخواستی به دادگاه سرپرستی زندگی و امور مالی دخترش را مطالبه کرد. مبنای این درخواست مشکلات روانی دخترش در سال قبل از آن بود و در پایان سال ۲۰۰۸ سرپرستی از حالت موقت به حالت دائمی تغییر یافت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از آن سال به بعد اختیار سرپرستی جیمی اسپیرز به قراردادهای حرفه‌ای این ستاره آواز پاپ هم سرایت کرد. برنامه‌های سفر و داروهایی هم که بریتنی مصرف می‌کرد باعث شد نتواند طبق اراده خود عمل کند و استفاده از دستگاه پیشگیری از بارداری نیز تحت اختیار سرپرستی انجام می‌گرفت.

اکنون که سرپرستی پایان یافته است، بریتنی اسپیرز دوباره اختیار تمامی این حوزه‌های زندگی‌اش و ازجمله زندگی حرفه‌ای و امور کاری  خود را به دست خواهد گرفت. البته ماتیو‌س روزنگارت، وکیل بریتنی اسپیرز امروز گفت:  به‌منظور کمک به بازگشت اسپیرز به زندگی عادی یک «تور ایمنی» اجرا خواهد شد.

به گفته قاضی پنی که به پایان سرپرستی حکم داد، سرپرست کنونی که پس از برکناری جیمی اسپیرز انتخاب شد، باید به کار خود تا حل و فصل بسیاری از مسائل مالی موجود در این پرونده ادامه دهد.

© The Independent

بیشتر از زندگی