ادای احترام شاهزاده هری و مگان مارکل به نظامیان کشته‌شده در جنگ

دوک و دوشس ساسکس روی لباس‌های خود نشان شقایق قرمز داشتند

شقایق قرمز از سال ۱۹۲۱ در بریتانیا و کشورهای مشترک‌المنافع برای بزرگداشت سربازانی که در جنگ جان‌باخته‌اند استفاده می‌شود-Dia Dipasupil/ Getty Images via AFP

شاهزاده هری و مگان مارکل با گل سینه شقایق در مراسم کهنه سربازان شرکت و به نظامیان بریتانیایی ادای احترام کردند.

دوک و دوشس ساسکس در مراسم ویژه‌ «سلام به آزادی ۲۰۲۱» شهر نیویورک برای قدردانی از کهنه سربازان در ایالات‌متحده و روز یادبود در بریتانیا شرکت کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده هری یک کت‌وشلوار مشکی کلاسیک و پاپیون با چهار مدال و صلیب شوالیه فرمانده سلطنتی ویکتوریا به تن کرد. مگان هم یک لباس مجلسی قرمز جذاب از کارولینا هررا با کفش‌های پاشنه‌بلند جوزپه زانوتی پوشیده بود. هر دو روی لباس‌های خود نشان شقایق قرمز داشتند. نمادی که از سال ۱۹۲۱ برای بزرگداشت سربازانی که در جنگ جان باختند استفاده می‌شد.

شاهزاده هری که به مدت ۱۰ سال در ارتش بریتانیا خدمت کرد، مراسم افتتاحیه جوایز «شجاعت» را به پنج عضو نظامی، کهنه سربازان و خانواده‌های نظامی که با «زخم‌های نامرئی جنگ» زندگی می‌کنند اهدا کرد. این جشن برای دانش آموزان و برنامه‌های حمایت از مجروحان جنگی پول جمع‌آوری کرد.

شقایق قرمز که مگان روی لباسش زد، از سال ۱۹۲۱ در بریتانیا و کشورهای مشترک‌المنافع برای بزرگداشت سربازانی که در جنگ جان‌باخته‌اند استفاده می‌شود.

دوشس ساسکس روز سه‌شنبه، نهم نوامبر هم  در جلسه‌ای که درباره «تلاش‌های زنان برای دستیابی به برابری اقتصادی و حرفه‌ای» صحبت می‌کرد، شقایق سرخ بر سینه داشت.

آن‌ها برای این رویداد در کنار جان بون جووی بودند که قبلاً با شاهزاده هری برای انتشار آهنگی برای بازی‌های شکست‌ناپذیر (Invictus) دوک ساسکس همکاری کرده بود.

زوج سلطنتی که در سال گذشته به علت بارداری و همه‌گیری کرونا کمتر در انظار عمومی بودند اخیراً دوباره به زندگی پر جنب‌وجوش خود برگشته‌اند. اوایل این هفته دوشس ساسکس به اجلاس آنلاین DealBook نیویورک‌تایمز پیوست و شاهزاده هری در نشست مجازی مجله Wired شرکت کرد.

این دو سال گذشته، روز یادبود را با بازدید از گورستان ملی لس‌آنجلس گرامی داشتند. این زوج گل‌هایی را که مگان از باغشان چیده بود، روی قبر دو سرباز مشترک‌المنافع گذاشتند، یکی که در نیروی هوایی سلطنتی استرالیا و دیگری از توپخانه سلطنتی کانادا خدمت کرده بود.

بیشتر از زندگی