بیوه سیاه؛ تجربه جدید «اسکارلت جوهانسون»

بازیگر نام‌آشنای هالیوود از تجربه تهیه‌کنندگی می‌گوید

ALBERTO E. RODRIGUEZ / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

اسکارلت جوهانسون به جنبه‌های مختلف فیلم «بیوه سیاه» اشاره کرده که قرار است فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. جوهانسون در گفتگو با نشریه «هالیوود ریپورتر» گفت این فیلم مملو از «وقایع هیجان انگیز» است و برای او تهیه کنندگی یک فیلم مارول برای نخستین بار«رهایی بخش» بوده است. او افزود: «حس می کنم سرنوشت این فیلم را در دست دارم که به من آرام خاطر بیشتری می‌دهد، من شخصیت ناتاشا رومانوف را بهتر از هرکس دیگری می‌شناسم. کودکیش چگونه گدشت؟ رابطه‌اش با افراد قدرتمند چیست؟ این کاراکتر پیچیده است و جنبه‌های مختلفی دارد، اما رنج‌های بسیاری برده و زندگی ارزیابی نشده‌ای داشته است. (اشاره به گفته سقراط که زندگی ارزیابی نشده، ارزش ادامه ندارد). او برای عملکرد در این سطح از تعالی، می‌بایست بسیاری از موانع را کنار می‌زد».

جوهانسون گفت در این فیلم با بازیگران مرد فیلم «در یک سطح» بوده است، اما صحبت درباره پول را یک «تابو» خواند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فاز چهار مارول دنباله فیلم‌های «حماسه بی نهایت» است که در سال ۲۰۰۸ با «مرد آهنی» آغاز شد و در اوایل امسال با «انتقامجویان؛ پایان بازی» و «مرد عنکبوتی؛ دور از خانه» پایان گرفت.

در صحنه‌هایی از فیلم «پایان بازی»، رومانوف، کاراکتر جوهانسون، تصمیم می‌گیرد خود را برای کمک به سایر اعضای انتقامجویان فدا کرده از صخره پرت کند تا آنها بتوانند «تانوس» را شکست دهند. جانسون درباره این لحظه گفت: «قطعیت پایان آن غم انگیز بود، اما جالب بود که با افتخار می‌مرد. این که او خود را فدا کند با شخصیتش جور بود، البته برای بشریت اما در واقع برای دوستانش و کسانی که دوست داشت. تلخ و شیرین بود».

در میان دیگر فیلم‌ها فاز چهار مارول باید از «جاودانه‌ها»، «شَنگ-چی و اسطوره ده انگشتر»، «دکتر استرنج در مالتی ورس جنون» و «ثور؛عشق و صاعقه» نام برد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر