«اوبر» وارد بازار لوازم نوزادان و کودکان شد

پوشک بچه، پستانک و دماسنج از جمله اقلامی است که دم در منزل فورا تحویل داده خواهد شد

پس از اعلام خبر خرید و تحویل وسایل نوزادان، قیمت سهام اوبر بیش از یک درصد افزایش یافت و به ۴۴.۳۶ دلار رسید - OZAN KOSE / AFP

شرکت اوبر اعلام کرده است که از این پس خدمات خرید و تحویل پوشک، دستمال مرطوب، و سایر لوازم ضروری کودکان را نیز از طریق برنامک‌های خود ارائه خواهد داد.

این شرکت با دو شرکت «بِد بت اند بیاند» (Bed Bath & Beyond) و «بای بای بیبی» (Buy Buy Baby) شراکتی را آغاز کرده است و بخش «تحویل برای نوزادان و کودکان» را به برنامک‌های «اوبر»  و «اوبر ایتس» (Uber Eats) افزوده است.

اوبر گفت که این سرویس به والدین امکان می‌دهد که همه لوازم ضروری خانوادگی و نوزادان و کودکان خود را به محض نیاز بخرند و در منزل تحویل بگیرند.

محصولات از ۱۲۰ فروشگاه «بای بای بیبی» و بیش از ۷۵۰ فروشگاه «بِد بت اند بیاند» برای تحویل در ایالات متحده در دسترس خواهند بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اوبر می‌گوید که اجناس «آنست، یومی، لالو، لیتل اسپون، و نیسا» نیز دیگر نشان‌های تجاری موجود در دایره نوزادان و کودکان آن شرکت خواهند بود.

راج بری، معاون اوبر و رئیس جهانی خواربار فروشی و بازارهای «عمودی» جدید [خوشه‌ای از بازارهای مرتبط حول یک نیاز ویژه]، گفت: «مایه هیجان ما است که می‌توانیم به والدین و پرستاران کودک راهی آسان و راحت برای یافتن همه اقلام مورد نیاز ایشان و تحویل آن‌ها در منزل ارائه کنیم.»

«هر پدر و مادری با اضطراب ناشی از نیاز فوری به پوشک، پستانک، دماسنج، و موارد مشابه دیگر آشنا است و می‌دانیم که مرکز جدید نوزاد و کودکان ما به کاهش این اضطراب کمک می‌کند.»

پس از اعلام این خبر، قیمت سهام اوبر بیش از یک درصد افزایش یافت و به ۴۴.۳۶ دلار رسید. همزمان، قیمت سهام «بد بت اند بیاند» با ۸.۸۳ درصد افزایش به ۱۵.۲۸ دلار رسید.

اوبر می‌گوید به منظور ثبت افتتاح خط جدید و نیز کمک به تحویل اقلام مورد نیاز به جوامع نیازمند، دویست هزار دلار به «بیبی‌تو‌بیبی» (Baby2Baby) اهدا کرده است. «بیبی‌تو‌بیبی» سازمانی غیرانتفاعی است که اقلام ضروری برای کودکان را در سراسر ایالات متحده توزیع می‌کند.

© The Independent

بیشتر از جهان