«رونالدو، مایکل جردن منچستر است»

«همه ما نقش‌ها و مسئولیت‌های خودمان را داریم، کریستیانو سرگروه است و گل می‌زند»

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال - KAZUHIRO NOGI / AFP

اوله گونر سولسشر معتقد است کریستیانو رونالدو بعد از دیگر گل نجات‌بخش اخیرش در لیگ قهرمانان، نسخه منچستریونایتد مایکل جردن است.

رونالدو با دو گل، که دومی گل تساوی در وقت تلف شده بود و برای تیم اوله گونر سولشر یک امتیاز آورد، حالا در مسابقات گروه اف احتمالا دو بازی پیش رو خواهد داشت.

یونایتد بار دیگر به دلیل وقفه‌های طولانی ضعیف عمل کرد و یوسیپ ایلیچیچ و دووان زاپاتا در دو طرف رونالدو، بعد از گل اول او، برتری شایسته‌ای برای آتلانتا به همراه آوردند.

این بار سومی بود که گل دیرهنگام رونالدو پس از پیروزی‌های متعدد مقابل ویلاریل و آتلانتا در اولد ترافورد، نتیجه را در طول این لیگ قهرمانی تغییر می‌داد.

سولشر در پاسخ به این سوال که آیا یونایتد بیش از حد به گل نجات‌دهنده رونالدو تکیه نکرده است، گفت: «همه ما نقش‌ها و مسئولیت‌های خودمان را داریم. کریستیانو سرگروه است و گل می‌زند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«مطمئنم شیکاگو بولز هم بدش نمی‌آمد که مایکل جردن را داشته باشد. گاهی تیم‌ها صاحب بازیکنانی‌اند که دارند و برای همین است که به آن‌ها می‌گویند منچستر یونایتد.»

«شما چنین لحظاتی را شاهدید. کریستیانو برای ما بهتر و بهتر می‌شود. او حالا حالش بهتر است و سریع‌تر عمل می‌کند.»

سولشر از اولین گل ایلیچیچ که توانست در دروازه بنشیند، دلخور و معتقد بود منطقه دید دیوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، را بازیکنی در منطقه آفساید سد کرده بود.

کمک‌داور ویدیویی هر دو این گل‌ها و گل زاپاتا را کامل بررسی کرد ولی در نهایت مقام‌ها آن‌ها را پذیرفتند.

سولشر اظهار داشت: «نیمه اول، ما کمی نامرتب بودیم، جابه‌جایی‌ها و تعویض‌های خیلی زیادی به آن‌ها هدیه دادیم اما گل عالی بود و ما راه را باز کردیم.»

«دو گلی که آن‌ها زدند، چیزی نمانده بود آفساید باشد و ما می‌توانستیم امتیاز بیشتری کسب کنیم.»

«مطمئنم گل اولشان آفساید بود. جلوی دید دیوید گرفته شده بود. دومین گل لب مرزی رد شد اما از نتیجه خوشحالم.»

© The Independent

بیشتر از فوتبال