دهمین دور رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان برگزار می‌شود

این دوره از مسابقات با بودجه‌ فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و حضور تماشاگران رایگان است

طالبان پخش موسیقی و حضور زنان و مردان در یک مکان را ممنوع کرده است‌ـ Javed TANVEER / AFP

فدراسیون فوتبال افغانستان به‌تازگی اعلام کرده است که دهمین دور رقابت‌های لیگ برتر فوتبال این کشور تا دو روز آینده در کابل برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان، که در صفحه رسمی فیس‌بوک این نهاد منتشر شده، آمده است: «دهمین دور رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان در هفته جاری، روز پنجشنبه ۱۳ آبان، در کابل برگزار خواهد شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا بر اعلام این فدراسیون، در این دوره از مسابقات تیم‌های شاهین آسمایی، طوفان هریرود، د‌میوند اتلان و د‌اباسین ثبی به مصاف هم خواهند رفت. دهمین دوره از مسابقات لیگ برتر به‌صورت فشرده و بدون تامین‌کننده مالی و با بودجه‌ فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود و حضور تماشاگران رایگان است.

هنوز مشخص نیست دور دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال افغانستان در کابل، در حالی‌ که سه ماه از سلطه طالبان بر افغانستان می‌گذرد، چگونه برگزار خواهد شد. اما در سال‌های گذشته، این بازی‌ها، از فصل اول تا نهم، با حمایت مالی دولت یا سازمان‌های تجاری برگزار می‌شد و زنان و مردان آزادانه برای تماشای بازی‌ها در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا می‎‌کردند. در بسیاری از موارد، مسابقات با برگزاری کنسرت و اجرای زنده یکی از خوانندگان آغاز می‌‌شد.

تاکنون جزئیات برگزاری مسابقات میان تیم‌های فوتبال افغانستان منتشر نشده، اما طالبان پخش موسیقی و حضور زنان و مردان در یک مکان را ممنوع کرده است.

بیشتر از فوتبال