ادل در آهنگ «به من سخت نگیر» از رابطه گذشته‌اش می‌گوید

در این آهنگ، ادل در پی از هم پاشیدن رابطه‌، از شریک زندگی‌‌اش می‌خواهد که به او «سخت نگیرد»

این ترانه احتمالا به ازدواج ادل با سایمون کانکی برمی‌گردد که در ‌‌سال ۲۰۱۹، بعد از دو سال زندگی از هم جدا شدند‌ـ JUSTIN TALLIS / AFP

ادل آهنگ جدیدش «به من سخت نگیر» (Easy on Me) را امروز بعدازظهر (۱۵ اکتبر) منتشر کرده است و به نظر می‌رسد این موسیقیدان در آن، رابطه گذشته‌اش را بازتاب می‌دهد.

در این آهنگ، ادل در پی از هم پاشیدن رابطه‌، از شریک زندگی‌‌اش می‌خواهد که به او «سخت نگیرد». ادل توضیح می‌دهد که چطور او و شریک زندگی‌اش «گیر» کرده بودند و «سخت» تلاش می‌کردند تا رابطه‌ خود را حفظ کنند اما دیگر به نقطه‌ای رسیدند که باید «تسلیم» می‌شدند.

ادل چنین می‌خواند: «هنگامی که هردو در مسیرمان عمیقا گیر کرده‌ایم/ نمی‌توانی انکار کنی که چقدر سخت تلاش کرده‌ام/ خودم را از آن که بودم تغییر داده‌ام تا شما دو تا اولویت اول من باشید/ اما حالا تسلیم می‌شوم.»

طرفداران آنلاین فکر می‌کنند متن این ترانه می‌تواند به ازدواج او با سایمون کانکی برگردد که این موسیقیدان در سال ۲۰۱۹، بعد از دو سال زندگی از او جدا شد.

ویدیو این آهنگ ادل را در حال خروج از همان خانه‌ای نشان می‌دهد که در ویدیوی «سلام» (Hello) در سال ۲۰۱۸ هم بود، که بسیاری از کاربران آنلاین آن را هم به ترک ازدواجش تفسیر کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ادل در جایی دیگر از آهنگ چنین می‌خواند: «من هنوز بچه بودم/ فرصت پیدا نکردم/ دنیای اطرافم را احساس کنم/ وقت آن را نداشتم کاری را که انتخاب کرده بودم به‌راستی انتخاب کنم» طرفدارانش فکر می‌کنند منظور ادل ممکن است این باشد که در سن خیلی پایین ازدواج کرده است.

یکی از کاربران توییتر آنلاین چنین نظر داد: «ادل نابغه است. او در آهنگ سلام به همان خانه‌ای وارد شد که در آهنگ به من سخت نگیر از آن خارج می‌شود که این در واقع نماد طلاق و خروجش از رابطه است.»

کاربر دیگری گفت: «به من سخت نگیر بینش عمیق و صادقانه کسی را نشان می‌دهد که رابطه‌شان را مرور می‌کند.»

بعضی از این واکنش‌ها را می‌توانید در زیر بخوانید.

ادل نابغه است. او در «سلام» وارد همان خانه‌ای شد که در «به من سخت نگیر» از آن خارج می‌شود که این در واقع نماد طلاق و خروجش از رابطه است.

خیلی احساساتی شدم. «به من سخت نگیر» بینش عمیق و صادقانه کسی را نشان می‌دهد که رابطه‌شان را مرور می‌کند.

ممنون ادل برای این الهام‌بخشی.

 این ادل عجب صدایی دارد! خیلی ناراحت‌کننده است که بهترین آهنگ‌هایش از جدایی می‌گویند.

 ادل اوایل این هفته در مورد مسیر منتهی به آلبوم جدید در اینستاگرام گفت: «وقتی سه سال پیش این آلبوم را شروع کردم، یقینا اصلا به آنچه امید داشتم نزدیک هم نبودم. در واقع کاملا برعکس بود.»

«در این راه خیلی از وقایع جدی را در مورد خودم فهمیده‌ام. خیلی از لایه‌ها را کنار زده‌ام اما با خیلی‌های دیگر خود را پوشانده‌ام و به این ترتیب، سرانجام حاضر شدم این آلبوم را بیرون دهم.» این خواننده ۳۰ سالگی را سن «جانفشانی» خود در «پرتلاطم‌ترین» دوران زندگی‌اش توصیف می‌کند. همچنین آن را دوستی می‌خواند «که با شیشه‌ای شراب و غذایی که سر راه خریده بود آمده است» تا حالش را خوب کند.

ادل همچنین می‌گوید که این آلبوم «سری به او» زده است زیرا «غم او را از پا درآورده بود.»

او در پایان می‌گوید «خانه‌ آن جایی است که قلبت باشد.»

ادل به‌تازگی به مجله ووگ توضیح بیشتری داده و گفته است: «این آلبوم برای من خیلی اهمیت دارد و نشان می‌دهد چقدر دوستش دارم. همیشه می‌گویم ۲۱ سالگی دیگر به من تعلق ندارد. بقیه هم خیلی به دلشان نشسته است. این یکی را دیگر کنار نمی‌گذارم. این آلبوم مخصوص خودم است. می‌خواهم احساساتم را با همه در میان بگذارم اما فکر نمی‌کنم هیچ وقت این آلبوم را کنار بگذارم.»

© The Independent

بیشتر از موسیقی