شاهزاده هری و مگان در انتظاری سفری هیجان‌انگیز

اشتیاق شاهزاده برای معرفی همسر و فرزندش به آفریقای جنوبی

DOMINIC LIPINSKI / POOL / AFP

دوک ساسکس گفته است «بسیار مشتاق» است دوشس ساسکس و پسرشان، آرچی هریسون ماونت بَتِن – ویندزور را در نخستین دیدار رسمی‌شان به‌عنوان یک خانواده به آفریقای جنوبی معرفی کند.

در ماه ژوئن، اعلام شد پرنس هری، همسر و کودکشان در پائیز امسال از آفریقای جنوبی دیدار خواهند کرد. در ادامه این سفر، پرنس هری به مالاوی، آنگولا و بوتسوانا خواهد رفت.

شاهزاده هری اشتیاقش را برای سفر قریب الوقوعش به آفریقای جنوبی در پست اینستاگرامی که با همسرش مشترک است، ابراز کرد.

او دراین پست نوشت: «چند هفته دیگر، خانواده ما نخستین دیدار رسمی را به آفریقا که در دو دهه گذشته خانه دوم من بوده، شروع خواهد کرد».

«تیم ما برنامه‌ای تدارک دیده که ما سخت مشتاقیم آن را با شما شریک شویم.

پرنس هری در خاتمه گفت: «از جنبه شخصی، بسیار مشتاقم همسر و پسرم را به آفریقای جنوبی معرفی کنم. به زودی همه شما را خواهم دید».

چند کاربر اینستاگرام احساسات دوک ساسکس را ستودند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

یک کاربر نوشت: «چقدر دلپذیر است که دوک یک پیام شخصی فرستاده. مشتاق دیدار تمام خانواده هستیم».

کاربر دیگری گفت:«زنم و پسرم. شیرین‌ترین چیزی که تمام صبح خواندم. برایت خوشحالم، هری».

علاوه بر پیام شخصی شاهزاده هری، این پست اینستاگرام حاوی تصاویر و لینک‌هایی به چند حساب اینستاگرام دوک و دوشس تحت عنوان «برخورد ماهیانه آگاهی اجتماعی» در شبکه های اجتماعی بود.

در زیرنویس آن نوشته شده: «در پیشاپیش این دیدار، در ماه سپتامبر، می‌خواهیم از زیبایی این قاره فوق العاده تجلیل کنیم: از نهادهای محلی که برای بهبود محیط زیست کار می‌کنند تا رهبران جوانی که راه را برای آینده‌ای بهتر برای بازار مشترک و ورای آن هموار می‌سازند».

«این گروه‌های برگزیده تنها نمایندگان کوچکی از کارهای شگفت انگیزی است که امروز در آفریقا به کمک گروه های بی‌شماری از مردم، جوامع محلی و نهادها در جریان است».

حساب‌های اینستاگرامی که در این پست گنجانده شده شامل «پارک‌های آفریقا»، نهاد حفاظت از حیات وحش، «هِیلو تراست» سازمان پاکسازی مین‌های زمینی، و «بنیاد حفاظت زرافه» است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی