نبرد گواردیولا مقابل چلسی بدون مهاجم درجه یک

تیم گواردیولا در فصل گذشته با همین بازیکنان توانست به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان برسد

تیم فوتبال چلسی در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر انگلستان بالاتر از تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد قرار دارد - Adrian DENNIS / AFP

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان کار خود را با حساس‌ترین دیدار هفته آغاز خواهد کرد و منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در یک مسابقه حساس مقابل تیم قدرتمند و مدعی چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن قرار خواهد گرفت.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها، معتقد است که آن‌ها برای این مسابقه در آمادگی کامل به سر می‌برند اما نسبت به تیم چلسی برای گلزنی کار سخت‌تری را پیش رو خواهند داشت.

جدای از رقابت در لیگ برتر انگلستان برای سیتی، این مسابقه برای آن‌ها جنبه انتقامی هم خواهد داشت و آن‌ها قصد دارند تا با پیروزی مقابل آبی‌های لندن شکست تلخشان در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان را نیز جبران کنند.

تیم فوتبال چلسی در این فصل از رقابت‌ها با به خدمت گرفتن روملو لوکاکو از تیم فوتبال اینتر میلان موفق شد در اغلب مسابقات به پیروزی برسد و در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر انگلستان بالاتر از تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد نیز قرار دارد.

تیم فوتبال منچستر سیتی پیش از شروع رقابت‌های این فصل موفق به جذب هری کین نشد و با جدا شدن آگوئرو نیز از این تیم در عمل خط حمله سیتی بدون یک مهاجم درجه یک مانده است و فران تورس اسپانیایی و ژسوس برزیلی نیز تا اینجای کار نتوانسته‌اند ثبات مورد نظر را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پپ گواردیولا پیش از مسابقه مقابل چلسی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «ما تا اینجای کار توانستیم با سبک بازی خودمان در غیاب آگوئرو دوام بیاریم، دوست ندارم بهانه‌جویی کنم اما دو گزینه بیشتر نداریم یا باید برای شرایط موجود گله کنم یا بگویم ما بازیکنان بی‌نظیری داریم. این کاملا مشخص است که ما مانند تیم‌های منچستریونایتد و چلسی و تاتنهام بازیکنان تاثیرگذار یا بهتر است بگویم سلاح‌های خطرناکی در اختیار نداریم پس مجبوریم با شرایطی که اکنون با آن مواجهیم کنار بیاییم و از همین تواناییمان استفاده کنیم.»

تیم گواردیولا در فصل گذشته نیز با همین بازیکنان توانست به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان برسد. آگوئرو در فصل گذشته سه بازی کامل هم نتوانست برای سیتی انجام دهد و کل فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و هواداران سیتی معتقند که ناراحتی پپ برای فصل جدید برای آن است، چراکه آن‌ها با همین بازیکنان نیز می‌توانند به موفقیت برسند.

آن‌ها بر این باورند که خرید جدیدشان، جک گریلیش، می‌تواند در این فصل کمک زیادی به تیم بکند. بازگشت کوین دی بروینه نیز به ترکیب اصلی سیتیزن‌ها در این مسابقه شاید بهترین خبر برای هواداران سیتی باشد چرا که او موتور تیم سیتی است و می‌تواند به خوبی مهاجمان را در شرایط گلزنی قرار دهد.

بیشتر از فوتبال