ورود دختر نخست‌وزیر بریتانیا به دنیای مد

لارا آماده است تا از سایه پدرش بیرون بیاید

 تصویر لارا جانسون در مجله تاتلر -twitter/Tatlermagazine

لارا جانسون ویلر، دختر بوریس جانسون نخست‌وزیر بریتانیا، اکنون ۲۸ ساله است و با انتشار عکسش در نسخه ماه سپتامبر مجله تاتلر در مرکز توجه قرار گرفت.

او در عکس‌هایی که در این مجله به چاپ رسیده مدل لباس‌هایی شده که برای تاکید بر گوناگونی و تفاوت اندام زنان طراحی‌شده‌اند.

به نظر می‌رسد که لارا آماده است تا از سایه پدرش بیرون آمده و تبدیل به یک چهره شناخته‌شده شود. هر چند با توجه به جنجال‌های زندگی پدرش به نظر نمی‌رسد راه آسانی در پیش داشته باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در طول ۱۸ ماه گذشته لارا مقالاتی را منتشر کرده که دریچه‌ای کوچک به زندگی خصوصی او بوده‌اند؛ از ماسک صورت ۲۰ دقیقه‌ای روزانه گرفته تا عشق او به نمک‌های حمام صورتی هیمالیایی و تمایل به استفاده از سربندهای طراحی‌شده.

البته او درباره اظهارنظر راجع به پدرش، همسر جدیدش کری، پسرشان ویلفرد و احساسش نسبت به داشتن مادرخوانده‌ای که فقط پنج سال از خودش بزرگ‌تر است محتاط بوده است.

لارا نخستین فرزند از چهار فرزند بوریس جانسون و همسر دومش مارینا ویلر است.

نخست وزیر بریتانیا از همسر سابق خود مارینا ویلر چهار فرزند دارد و یک دختر دیگر هم از رابطه‌ای خارج از ازدواج؛ اما بنا بر باور رایج در بریتانیا، او فرزند دیگری نیز خارج از ازدواج دارد.

زمانی که نخست‌وزیر شد هنوز طلاق او و همسر سابقش رسمی نشده بود اما با شریک جدید زندگی‌اش به ساختمان شماره ده رفت و سرانجام بعد از تولد فرزندشان و به هم خوردن مراسم جشن ازدواج به دلیل قوانین مربوط به همه‌گیری در انگلستان، در مراسمی مخفیانه، با کری سیموندز، در کلیسای جامع وست‌مینستر ازدواج کرد.

نه خود بوریس جانسون و نه خانواده‌اش علاقه‌ای به صحبت با رسانه‌ها در این مورد ندارند.

احتمالاً لارا که فارغ‌التحصیل رشته ادبیات لاتین و ادبیات تطبیقی است و سابقه کار مطبوعاتی دارد به‌خوبی از عهده مصاحبه‌های مکتوب درباره کارش بر بیاید اما باید این آمادگی را هم داشته باشد تا چپ و راست به‌جای کارش، درباره زندگی شخصی پدرش سؤال‌پیچ شود.

از جمله اولین مشاغل لارا ویراستاری در SHOWstudio، یک وب‌سایت مد که توسط نیک نایت عکاس مد انگلیسی تأسیس شده، بود و این شغل برای او تبدیل به سکوی پرتابی به دنیای روزنامه‌نگاری هنر و مد شد.

لارا پس از دو سال از این انتشارات بیرون آمد تا به تنهایی مسیرهایی که پیش رویش باز شده بود را دنبال کند؛ از جمله فرصت همکاری با لاو، مجله بریتیش ووگ و تاتلر.

آخرین حضور او در تاتلر، بی‌پرده‌ترین حضور عمومی او تاکنون است. در یک عکس سیاه‌وسفید لارا با موهای به‌هم‌ریخته لباس‌های زیر تیره و یک پیراهن سفید بسیار نازک و شفاف به تن دارد.

لارا گفت: «من با دنیای لباس‌ غریبه نیستم، اما مشخص است که چیزهای زیادی باید یاد بگیرم. به خاطر تأثیر کیم کارداشیان و سایر ستاره‌های دنیای مد و سرگرمی به نظر می‌رسد که داشتن ظاهری مانند ساعت شنی دوباره مد شده. این لباس‌ها چیزی که ممکن است شما در بدنتان دوست نداشته باشید را اصلاح نمی‌کنند. اگر آن‌ها خوب طراحی شوند، بر آنچه در حال حاضر دارید می‌افزایند یا فرم بدنی که امروزه محبوب است را بازسازی می‌کنند.»

بیشتر از مُد و زیبایی