دومین برد تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو 

ملی‌پوشان ایرانی با نتیجه سه بر صفر ونزوئلا را شکست دادند 

مسابقه تیم ملی ایران و ونزوئلا در حالی با پیروزی ایران به پایان رسید که ملی پوشان کشورمان دراین بازی کاملا برتر بودند - YURI CORTEZ / AFP

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در بازی‌های المپیک توکیو مقابل تیم ملی ونزوئلا، با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. 

مسابقه تیم ملی ایران و ونزوئلا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو  بامداد روز دوشنبه (چهار مرداد) آغاز شد و در حالی با پیروزی سه بر صفر ایران به پایان رسید که ملی پوشان کشورمان دراین بازی کاملا برتر بودند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش خبرگزاری ایسنا، تیم ملی ایران با لباس قرمز و ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی و مهدی مرندی به عنوان لیبرو، بازی را آغاز کرد.

ترکیب ابتدایی ونزوئلا را نیز امرسون الکساندر، ژوزه وردی، رونالد دنیل، ویلنر انریکه، ادسون آلبرتو، آرماندو فرناندو و هکتور ماتا تشکیل داده بودند. 

تیم ملی ایران نخستین بازی خود را نیز با پیروزی در مقابل تیم ملی لهستان به پایان رسانده بود. روز شنبه (دوم مرداد)، پس از پیروزی سه بر دو تیم ایران در مقابل حریف لهستانی، فدراسیون جهانی والیبال در صفحه مجازی خود، به تمجید از ملی‌پوشان والیبال ایران پرداخت و نوشت: «تیم ملی والیبال ایران انتقام شکست سه بر دو خود در المپیک ریو ۲۰۱۶ را از لهستان گرفت.» 

تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه ای با کشورهای ایتالیا، کانادا، ژاپن، ونزوئلا و لهستان هم‌گروه است.

بیشتر از ورزش