جریمه شش میلیون دلاری کارمند سابق دنیرو برای تماشای نتفلیکس

چیس رابینسون ۵۵ قسمت از سریال «فرندز» را در طول ساعات کاری دیده است

KEVIN WINTER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

چیس رابینسون، کارمند ارشد سابق کانال پروداکشنز شرکت فیلم‌سازی رابرت دنیرو، برای اختلاس و تماشای نتفلیکس در طول ساعات کاری به میزان ۶ میلیون دلار مورد پیگرد قضایی قرار گرفت.

طبق این شکایت حقوقی که به دست ورایتی رسیده است، رابینسون که نایب رییس تولیدات و امور مالی شرکت بود متهم شده است که «ساعاتی نجومی» را صرف تماشای نت فلیکس کرده، در حالی‌که قرار بوده آن ساعات را صرف انجام کار خود کند.

این شکایت همچنین ادعا می‌کند گرچه خانم رابینسون حقوق سالانه ۳۰۰ هزار دلاری داشته، از حساب‌های شرکت برای پرداخت هزینه‌های شخصی رستوران و هتل استفاده کرده و از خدمات هوایی شرکت برای سفرهای شخصی بهره جسته است.

همچنین ادعا شده است رابینسون در طول ساعات کاری و طی چهار روز متوالی ۵۵ قسمت از سریال «فرندز» طی چهار روز دیگر ۲۰ قسمت از سریال «پرورش شکست‌خورده» و ۱۰ قسمت از سریال «نهر شیت» را تماشا کرده است.

این شکایت ادا می‌کند: «تماشای برنامه‌های نتفلیکس به هیچ وجه بخشی از کار یا مرتبط با کار و وظایف خانم رابینسون نبوده است و ایشان این کار را برای سرگرمی و لذت شخصی انجام داده‌اند در حالی که در تمام طول این مدت به ایشان برای کار و وظایف خویش حقوق پرداخت می‌شد.»

طبق گزارش ورایتی، رابینسون در نامه استعفای خود در آوریل سال جاری، نگرانی‌ها درباره ریخت‌وپاش‌های مالی و دیگر مشکلات مطرح را «مسخره» عنوان کرد. این شکایت همچنین عنوان می‌کند که خانم رابینسون از جانب شرکت یک توصیه‌نامه برای خود می‌نویسد که رابرت دنیرو از امضای آن سر باز می‌زند.

دنیرو را این روزها می‌توان در نقش مقابل واکین فینیکس در فیلم «جوکر» دید یا در فیلم جدید اسکورسیزی «مرد ایرلندی» که به زودی به نتفلیکس می‌آید.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/arts

بیشتر از زندگی