هشدار حکومت کیم جونگ اون به جوانان کره شمالی در باره «تهاجم فرهنگی»

هر کسی که محتوای رسانه‌ای از کره جنوبی، آمریکا، یا ژاپن در اختیار داشته باشد، با مجازات مرگ روبه‌رو می‌شود

کیم جونگ اون اخیرا موسیقی پاپ کره جنوبی، موسوم به «کی-پاپ» را که از اقبال جهانی برخوردار است، «سرطان مهلکی» خواند که جوانان کره شمالی را فاسد می‌کند- KCNA via REUTERS 

رسانه‌های حکومتی کره شمالی به جوانان کشور هشدار دادند که اصطلاحات رایج در کره جنوبی را به کار نبرند و به زبان استاندارد کره شمالی صحبت کنند.

به گزارش بی‌بی‌سی، روزنامه رسمی حکومت کره شمالی همچنین در باره تقلید از پوشاک، مدل مو، و موسیقی کره جنوبی هشدار دادند.

این اقدامات بخشی از قانون فراگیر جدیدی است که هدفش محو کردن هر گونه «نفوذ بیگانه»، با به‌کارگیری مجازات‌های سنگین است. کسانی که از این قانون تخلف کنند، ممکن است به زندان یا حتی اعدام محکوم شوند.

روزنامه رسمی «رودونگ سینمون» روز یکشنبه به جوانان کره شمالی درباره خطرات پیروی از فرهنگ عامه‌پسند همسایه جنوبی هشدار داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این روزنامه در مقاله‌ای نوشت: «نفوذ ایدئولوژیکی و فرهنگی تحت لوای بورژوازی خوش رنگ و لعاب حتی خطرناک‌تر از دشمنانی است که اسلحه به دست دارند.»

این مقاله تاکید کرد که لهجه پیونگ یانگی برتر است، و جوانان باید آن را درست به کار ببرند.

حکومت موسوم به کمونیستی کره شمالی، «نفوذ بیگانه» را تهدیدی علیه خود و رهبرش، کیم جونگ اون، می‌بیند.

کیم جونگ اون اخیرا موسیقی پاپ کره جنوبی، موسوم به «کی-پاپ» را که از اقبال جهانی برخوردار است، «سرطان مهلکی» خواند که جوانان کره شمالی را فاسد می‌کند.

بنا به قانون جدید، هر کسی که محتوای رسانه‌ای از کره جنوبی، آمریکا، یا ژاپن در اختیار داشته باشد، با مجازات مرگ روبه‌رو می‌شود.

کسانی که در حال تماشای چنین محتوایی بازداشت شوند، ممکن است تا پانزده سال زندانی شوند.