نادال در مسابقات تنیس واشینگتن شرکت خواهد کرد

ریاض محرز، فوتبالیست مشهور الجزایری باشگاه منچسترسیتی، به تازگی با بیان مطلبی از عملکرد نادال در مسابقات تنیس و زندگی ورزشی او تعریف و تمجید کرده

نادال در کنار مربی خود کارلوس مویا - William WEST / AFP

رافائل نادال مرد شماره ۳ کنونی تنیس جهان که پس از شکست در نیمه‌نهایی رقابت‌های رولان گاروس مقابل جوکوویچ از شرکت در رقابت‌های ویمبلدون و المپیک انصراف داده بود اعلام کرد که در مسابقات ۵۰۰ امتیازی تنیس واشینگتن شرکت خواهد کرد، این رقابت‌ها که به رقابت‌های سیتی نیز معروف است  در تاریخ ۳۱ ماه جولای برگزار می‌شود.

این در حالی است که گفته می‌شد نادال در مسابقه مقابل جوکوویچ در بازی نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه دچار مصدومیت از ناحیه پا نیز شده است. نادال در سال جاری (۲۰۲۱) رقابت‌های تنیس تاکنون نتوانسته اقتدار سال‌های گذشته خود را تکرار کند و در هیچ یک از رقابت‌ها گرند اسلم در سال جاری به مقام قهرمانی نرسیده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نادال که هرسال رقابت‌های رولان گاروس را با قهرمانی جشن می‌گرفت امسال در انجام این کار ناکام مانده است و جوکوویچ موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را برای دومین بار به دست آورد. نادال پس از اعلام این خبر که در مسابقات تنیس واشینگتن شرکت خواهد کرد با استقبال مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها مواجه شد و آن‌ها اعلام کردند که مسابقات با حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران در محل برگزاری رقابت‌ها برگزار خواهد شد و از تمامی ظرفیت برای تماشای مسابقات بهره خواهند برد.

همین موضوع سبب شد تا تمامی بلیت‌های این مسابقات نیز ذخیره و پیش‌فروش شود. نادال برای کسب عنوان ۲۱مین گرند اسلم خود بسیار مصمم است و حریف جدی مثل جوکوویچ را پیش روی خود می‌بیند. او به احتمال زیاد با این برنامه‌ریزی پیش از رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا در رقابت‌های مسترز تورنتو در کشور کانادا و مسترز سینیسناتی در آمریکا که هرکدام از آن‌ها یک هزار امتیازی است شرکت خواهد کرد.

ریاض محرز، فوتبالیست مشهور الجزایری باشگاه منچسترسیتی، به تازگی با بیان مطلبی از عملکرد نادال در مسابقات تنیس و زندگی ورزشی او تعریف و تمجید کرده و به نوعی گفته است که از او در انجام کارهایش الهام می‌گیرد. محرز می‌گوید نادال فردی تحسین‌برانگیز است چراکه او مرتب خود را برای رسیدن به قهرمانی و دست‌یابی به موفقیت تشویق می‌کند. او یک قهرمان است و بارها ثابت کرده که لیاقت آن را دارد. 

نادال در یک مسابقه به قهرمانی می‌رسد و سال بعد نیز دوباره برای رسیدن به آن قهرمانی تلاش می‌کند و این نشان می‌دهد که چقدر مصمم است. او حتی در شکست‌ها نیز برخورد متفاوتی دارد و پس از شکست به خود می‌گوید چیزی نشده است و من هنوز شانس دارم که سال بعد دوباره تلاش کنم. او تلاش می‌کند و ادامه می‌دهد حتی اگر مصدوم هم باشد خود را به سوی پیروزی و قهرمانی هدایت می‌کند و پا پس نمی‌گذارد. تفاوت او با دیگران این است که یک ذهن قهرمان دارد.

رقابت‌های تنیس واشینگتن در سال جاری (۲۰۲۱) می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد. نیک کیریوس استرالیایی که در آخرین دوره این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۹ مدوف را در فینال مسابقات شکست داد نیز در این رقابت‌ها حضور دارد. تاکنون حضور بازیکنان صاحب‌نامی همچون دیمیتروف، شاپووالف، هورکاچ، یانیک سینر و اصلان کاراتسف در این مسابقات قطعی شده است و احتمال حضور رائونیچ و نیشیکوری از ژاپن نیز در این رقابت‌ها وجود خواهد داشت. این رقابت‌ها سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نشد.

بیشتر از تنيس