ورود دزدکی به مطب و کشیدن ۱۳ دندان بیمار بی‌خبر از همه‌جا

زن خلافکار از داروی بی‌حسی که پزشک قبلا دور ریخته بود استفاده کرد

لائورل ایش، ۴۳ ساله و متهم به ورود غیرقانونی به دندانپزشکی و کشیدن دندان‌های بیمار - عکس از دفتر کلانتری شهرستان واشو در نوادا

به گفته پلیس آمریکا، زنی در ایالت نوادا به دلیل ورود به یک دندانپزشکی به قصد سرقت و کشیدن بیش از ۱۰ دندان یک بیمار بی‌خبر از همه‌جا، دستگیر شد.

بنا بر گزارش‌ها، لائورل ایش که دندانپزشک نیست‌، به دفتر کلانتر شهرستان واشو در نوادا گفته که با استفاده از داروی بی‌حسی که کارفرمایش دور انداخته بود، ۱۳ دندان این بیمار را کشیده است.

او گفت که قبلا در آن درمانگاه دندانپزشکی کار می‌کرده و توانسته است به آنجا وارد شود.

دفتر کلانتر در یک بیانیه‌ مطبوعاتی اعلام کرد که ماجرا وقتی آشکار شد که پلیس در حال تحقیق درباره ورود یک فرد به درمانگاه دندانپزشکی واقع در بلوار سان‌ولی در تاریخ سوم مه و سرقت از آنجا بود. ماموران یک پنجره شکسته و یک در باز در محل سرقت پیدا کردند و دریافتند که ۲۲ هزار و ۸۶۱ دلار پول نقد و چک به سرقت رفته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از تحقیقات، خانم ایش به کارآگاهان گفت که هدف او از ورود بی‌اجازه به درمانگاه، کشیدن دندان نیز بوده است. این زن ۴۲ ساله روز چهارشنبه به دو فقره ورود غیرقانونی به درمانگاه و یک فقره سرقت، توطئه برای انجام سرقت و عمل جراحی روی فردی دیگر بدون داشتن مجوز حرفه‌ای دندانپزشکی، متهم شد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی پلیس، این زن ظاهرا پیش‌تر و در تاریخی دیگر نیز به شکل غیرقانونی دندان فرد دیگری را کشیده است.

معلوم نیست او با دندان‌های کشیده‌شده چه کرده و اصولا چرا چنین کاری را انجام داده است.

© The Independent

بیشتر از جهان