منچستر یونایتد از لباس جدید تیم برای فصل آینده رونمایی کرد

لباس ساخت آدیداس الهام گرفته از پیراهن‌های منچستر یونایتد در دهه ۱۹۶۰ میلادی است

لباس جدید تیم منچستر یونایتد اکنون به عنوان بخشی از کارزار تبلیغی باشگاه منچستریونایتد به فروش گذاشته شده است- Manchester United/ Facebook

باشگاه فوتبال منچستر یونایتد از لباس جدید تیم برای فصل  ۲۰۲۱-۲۲ رونمایی کرد.

لباس ساخت آدیداس الهام گرفته از پیراهن‌های منچستر یونایتد در دهه ۱۹۶۰ میلادی است و سه بازیکن یونایتد و تیم ملی انگلستان، با آن عکس گرفته‌اند: مارکوس رشفورد، هری مگوایر و لوک شا.

پل پوگبا و خوان ماتا هم با لباس جدید دیده شده‌اند. از تیم زنان یونایتد، کیتی زلم و لیا گلتون لباس جدید را به تن کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این لباس اکنون به عنوان بخشی از کارزار تبلیغی باشگاه منچستریونایتد به فروش گذاشته شده و شماری از هواداران هم توانسته‌اند آن را بپوشند.

حامی مالی فصل جدید، «تیم‌ویوئر» است که جای شورلت را گرفته است. نشان شورلت از فصل ۲۰۱۴-۱۵ تا آخر فصل ۲۰۲۰-۲۱ روی پیراهن‌های شیاطین سرخ بود.

باشگاه یونایتد روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای گفت که لباس جدید نشان دهنده «قدرت، استقامت، شور و اعتماد است که نسل‌های پیاپی هویت شهر و شیوه زندگی ما را تعریف کرده‌اند.

«این لباس الهام گرفته از لباس‌های دهه ۱۹۶۰ است، زمانی که هواداران ما اسطوره‌هایی چون جرج بست، سِر بابی چارلتون و دنیس لا را تشویق می‌کردند.»

بیشتر از فوتبال