با پایان قرنطینه خانگی دوشس کمبریج به دیدن مسابقه تنیس ویمبلدون رفت

دوشس کمبریج هفته گذشته پیش از حضور در مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ و تنیس جام ویمبلدون، دو بار آزمایش کرونا داده بود

کیت میدلتون توانستر روز شنبه به تماشای بازی نهایی زنان در ویمبلدون برود - AELTC / Joe Toth / POOL / AFP

کیت میدلتون، دوشس کمبریج، که به علت قرنطینه خانگی چندروزه نتوانسته بود در مسابقات تنیس موردعلاقه‌اش شرکت کند، پس از اطمینان یافتن از آن که بیمار نیست، دو نوبت پشت سرهم، یک بار با همسرش و بار دیگر با پدرش، به ویمبلدون رفت. مایکل میدلتون در آخرین روز مسابقات قهرمانی امسال ویمبلدون به دوشس کمبریج پیوست.

در آخرین روز این سری مسابقات دوهفته‌ای، کیت میدلتون یک پیراهن کمربنددار صورتی از نشان تجاری بلاش پوشیده بود که حدود ۷۰۰ پوند قیمت دارد.  تمام موجودی هر دو رنگ صورتی و نسکافه‌ای این پیراهن به‌سرعت فروخته شد.

با پایان قرنطینه خانگی،‌ کیت میدلتون توانست دیروز، شنبه، همراه همسرش به تماشای بازی نهایی زنان در ویمبلدون برود.

شاهزاده ویلیام و دوشس کمبریج روز شنبه به تماشای تنیس زنان در ویمبلدون رفتند. در مسابقه دیروز، اشلی بارتی استرالیایی به مصاف کارولینا پلیسکوا از جمهوری چک رفت و برنده شد.

دوشس کمبریج یک پیراهن سبزرنگ، و همسرش یک ‌دست کت‌وشلوار آبی برای حضور در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی موردعلاقه‌شان انتخاب کرده بودند. پیراهن کیت میدلتون کار امیلیا ویکستد، طراح نیوزیلندی مستقر در لندن است. ویکستد در سال ۲۰۱۴ برنده جایزه بهترین طراح فرش قرمز در جوایز Elle Style شد.

هفته گذشته کاخ کنزینگتون اعلام کرد که دوشس کمبریج پس از تماس با کسی که آزمایش کووید-۱۹ او مثبت اعلام شده است، مطابق قانون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

قبل از قرنطینه، کیت میدلتون در دوم ژوئیه هم برای تماشای مسابقات تنیس و بازدید از موزه، به ویمبلدون رفته بود. 

بیشتر از تنيس