برد تیم ملی فوتبال انگلیس با حضور اعضای خانواده سلطنتی

بیشتر از همه، حضور شاهزاده جوان، همه را هیجان‌زده کرده بود

پدر و پسر کت‌وشلوار هم‌شکل پوشیده بودند و هر دو کراوات‌هایی با نوارهای آبی و قرمز بسته بودند- AFP

کیت میدلتون، شاهزاده ویلیام و پسر هفت‌ساله‌شان شاهزاده جورج تماشای بازی فوتبال نماینده انگلستان رفتند.

دوک و دوشس کمبریج و فرزند ارشد آن‌ها، شاهزاده جورج که از هواداران فوتبال هستند به ورزشگاه رفتند تا تیم انگلستان را در دیداریک شانزدهم نهایی یورو ۲۰۲۰ مقابل آلمان، تشویق کنند.

دو چیزی که می‌تواند نوید تابستان گرم و پر جنب‌وجوشی به انگلستان که هنوز درگیر همه‌گیری کرونا هست بدهد شروع دوباره سفرها و بازدیدهای سلطنتی و بازگشت به استادیوم‌های ورزشی برای دیدن فوتبال است. ماجرای دیشب هر دو این موارد هیجان‌انگیز را باهم داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویلیام هوادار مشتاق فوتبال در آخرین بازی گروهی سه شیر (علامت انگلستان) هم حضور داشت وقتی آن‌ها ۱-۰ جمهوری چک را شکست دادند.

دوک آشکارا از دیدن کاپیتان استون ویلا، جک گریلیش، ابراز خوشحالی کرد. استون ویلا از سال‌های نوجوانی تیم موردعلاقه شاهزاده ویلیام بوده است.

پدر و پسر کت‌وشلوار هم‌شکل پوشیده بودند و هر دو کراوات‌هایی با نوارهای آبی و قرمز بسته بودند. کیت میدلتون هم کت قرمز با دکمه‌های طلایی به تن داشت. لباس کمبریج‌ها یادآور پرچم انگلستان و انتخاب خوبی برای شرکت در یک دیدار ملی بود.

بیشتر از همه، حضور شاهزاده جوان، همه را هیجان‌زده کرده بود. مدارس در انگلستان بازگشایی‌شده‌اند و شاهزاده بعد از مدرسه با پدر و مادر خود راهی دیدن بازی فوتبال شده بود.

ستاره فوتبال انگلیس، دیوید بکهام که در سال ۲۰۱۱ با همسر ویکتوریا در عروسی سلطنتی ویلیام و کیت شرکت کرد، هم در جایگاه ویژه نزدیک آن‌ها بود و با هم سرود ملی را خواندند. با همراهی اد شیران خواننده مشهور انگلیسی که او هم برای تشویق تیم انگلستان به ورزشگاه آمده بود و چند ردیف عقب‌تر نشسته بود.

تیم ملی انگلیس پس با کسب پیروزی مقابل کرواسی و چک و مساوی با اسکاتلند با ۷ امتیاز به‌عنوان تیم اول گروه D راهی مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد.

بیشتر از زندگی