دخترخوانده کامالا هریس در نمایش خوش‌پوشی «بلنسیاگا»

الا امهاف در ماه فوریه برای اولین بار در هفته خوش‌پوشی نیویورک به عنوان مدل به روی صحنه رفت

الا امهاف، ثمره ازدواج قبلی داگ امهاف و کرستین امهاف، تهیه‌کننده سینما است - Dimitrios Kambouris / AFP

الا امهاف دخترخوانده کامالا هریس این هفته با شرکت در نمایش بلنسیاگا در پاریس اولین حضور خود را در عرصه نمایش خوش‌پوشی سطح بالا رقم زد.

این دختر ۲۲ ساله که پدرش داگ امهاف همسر معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده است نخستین حضورش در این عرصه را با شرکت در اولین نمایش بلنسیاگا در اوت کوتور رقم زد. این نام تجاری عرصه طراحی لباس بیش از پنجاه سال پیش در سال ۱۹۶۸ درهای آتلیه‌اش را بسته بود.

کانیه وست، جیمز هاردن و آنا وینتور از جمله مهمانان ردیف اول این نمایش بودند که امهاف را با کت دو تکه مشکی دیدند. کت اپرایی این لباس پف‌دار، ابریشمین و تا روی زمین بود.

اولین بخش این نمایش با لباس‌های سراپا مشکی از جمله کت پشمی، جین سنگ‌شور و کلاه‌‌های مدل قدیمی ساخت کلاه‌دوزی فیلیپ تریسی واقع در لندن شروع شد و امهاف در این بخش به روی صحنه رفت.

او شش ماه پیش از این اولین حضورش یعنی اواخر ماه ژانویه با آی‌ام‌جی مدلز قرارداد بسته بود.

عکس‌های این دانش‌آموخته مدرسه طراحی پارسونز در مراسم تحلیف هریس با پالتوی کارشده‌ نام تجاری میومیو به سرخط خبرها راه یافت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آن زمان ایوان بارت رئیس شرکت آی‌ام‌جی مدلز در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: «الا در آن لحظات خوش درخشید. شادی و شوخ‌طبعی خاصی از سر و رویش می‌بارید.»

امهاف پیشتر گفته بود لباسش در مراسم تحلیف نشان از قصد وی برای آغاز مدل شدن ندارد. او در مصاحبه با مجله ووگ گفته بود در سال ۲۰۱۹ با بارت دیدار کرده و از آن موقع تاکنون مشغول مذاکره برای ورودش به آی‌ام‌جی مدلز بود‌ه‌اند.

او در ماه فوریه برای اولین بار در هفته خوش‌پوشی نیویورک به عنوان مدل پرونزا شولر به روی صحنه رفت. امهاف در مصاحبه با ووگ در مورد این تجربه گفت «کمی مضطرب» بوده است.

او گفت:‌ «اولین تجربه‌ام در دنیای خوش‌پوشی عالی بود. قطعا شب قبلش کمی کمتر خوابیدم... داشتم برای اولین بار روی صحنه می‌رفتم و قرار بود برای اولین بار در محیط حرفه‌ای واقعی باشم... انتظارات از من بسیار زیاد بود.»

وی سپس در ماه آوریل با طراحی به نام بچوا هِی در نمایش بافتنی‌هایش همکاری کرد، مجموعه‌ای که سه تکه لباس بیشتر نداشت: جلیقه پاستلی قلاب‌بافی، کرست جلوباز و کیف بافتنی.

داگ پدر امهاف از سال ۲۰۱۴ همسر هریس است. الا و برادرش کول فرزندان وی از ازدواج قبلی‌اش با تهیه‌کننده سینما کرستین امهاف هستند، ازدواجی که در سال ۲۰۰۸ به جدایی انجامید.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی