با قرمز شدن وضعیت تهران ۷۰ درصد کارمندان باید دورکاری کنند

شیوع سویه‌های جدید ویروس کووید-۱۹ و کاهش سطح مراقبت‌های بهداشتی، باعث آغاز خیز پنجم کرونا در ایران شده‌ است

بر اساس این گزارش، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین از شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند- عکس از ایرنا

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران روز جمعه (۱۱ تیر) گفت بنا به آخرین وضعیت اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استان تهران در وضعیت قرمز قرار گرفته و بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان از قول غلامرضا عباس پاشا گزارش داد، ۳۰ درصد دیگر نیرو‌ها باید در محل کار خود حضور داشته باشند و به صورت حضوری فعالیت کنند و مشاغل ضروری نیز به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند، یعنی ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد دورکاری.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وی افزود به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ‌بندی شهر‌ها صورت گرفته است به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آن‌هاست.

بر اساس این گزارش، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین از شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

شیوع سویه‌های جدید ویروس کووید-۱۹ و کاهش سطح مراقبت‌های بهداشتی، باعث آغاز خیز پنجم کرونا در ایران شده‌ است. پس از آخرین بررسی‌ها، در حال حاضر ۹۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۳ شهرستان نارنجی، ۱۷۳ شهرستان زرداند و تعداد شهرستان‌های آبی در کشور صفر است.