ورود افراد واکسینه نشده به اماکن عمومی ابوظبی ممنوع می‌شود

طرح پیشگیرانه ابوظبی برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا

تا کنون ۹۳ درصد جمعیت ابوظبی در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند و ابوظبی طرح واکسیناسیون رایگان گردشگران را نیز به اجرا گذاشته است-عکس از Virginia Commonwealth University

ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی با هدف مقابله با شیوع دوباره بیماری همه‌گیر کووید-۱۹، ورود افراد واکسینه نشده به تقریبا تمامی اماکن عمومی شامل مدارس را ممنوع می‌کند.

تا کنون ۹۳ درصد جمعیت ابوظبی در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند و ابوظبی طرح واکسیناسیون رایگان گردشگران را نیز به اجرا گذاشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

امارات متحده عربی نیز به طور کلی یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون در جهان را دارد و بیش از ۱۵ میلیون دوز واکسن در امارات تزریق شده است. آمار رویترز حاکی از آن است که ۷۷ درصد جمعیت امارات متحده عربی به طول کامل در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

با اجرای محدودیت‌های جدیدی در ابوظبی برای افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند، آنها از ورود به تمامی مراکز خرید، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، مدارس، مراکز تفریحی و همه فعالیت‌های ورزشی و حتی بازار مسکن و مستغلات منع می‌شوند.. برخی اماکن حساس مانند داروخانه‌ها یا سوپرمارکت‌ها، کودکان زیر ۱۵ سال و آنهایی که معافیت از واکسن دارند، البته استثنا هستند.

این محدودیت‌ها از نیمه مردادماه به اجرا گذاشته می‌شود.

بیشتر از جهان