کاپیتان اسپانیا روی صفحه رادار تیم‌های بزرگ اروپایی

برخی گزارش‌ها حاکی است که منچستریونایتد و اینترمیلان خواهان جذب راموس بوده‌اند

سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان پیشین باشگاه رئال مادرید- Sergei SUPINSKY / AFP

سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان پیشین باشگاه رئال مادرید که به تازگی پس از حضور شانزده ساله در این باشگاه از آن جدا شده است، به تیتر محافل ورزشی بدل شده است. او پس از تمدید نشدن قراردادش از سوی باشگاه و جدا شدنش به صورت رسمی، مشتریان بسیار زیادی یافته است. این مشتریان البته پیش از این اتفاقات نیز حضور داشتند و گفته می‌شود یکی از دلایل تمدید نشدن قرارداد او هم سخنانی بوده که این بازیکن پیش از اتمام قراردادش، با تعدادی از این باشگاه‌ها مطرح کرده بوده است تا در صورت لزوم، به این یکی از آن‌ها بپوندد. 

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم‌های متعددی، از جمله منچستریونایتد و باشگاه میلان ایتالیا نیز خواهان جذب او بوده‌اند. اما میلانی ها خیلی زود صرف‌نظر کردند، چراکه گویا راموس خواهان دستمزد سنگین ۱۵ میلیون یورویی در سال بوده است و جدا از این مبلغ، خواستار ۲۰ میلیون یورو هم برای انتقال شده است. اما آن درخواست سنگین در همان ابتدا توسط سران باشگاه میلان رد شد. او همچنین خواستار قراردادی دوساله و با بند یک سال تمدید نیز بوده است و همین امر هم موجب شده است تا میلان از جمع مشتریان او خارج شود، زیرا باور دارند که چنان مبلغ و چنین بندهایی در قرارداد برای یک بازیکن ۳۵ ساله و به‌اصطلاح پا به سن گذاشته زیاد است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به نظر می‌رسد تنها گزینه مناسب برای راموس تیم فوتبال پی اس جی باشد که از مدت‌ها قبل به دنبال او بود و با توجه به ثروتمند بودن این باشگاه، به نظر نمی‌رسد مشکلی برای جذب این ستاره اسپانیایی داشته باشد. به تازگی نیز او در شهر پاریس دیده شده است و گویا برای خرید خانه در فرانسه به سر می‌برد وبر آن مبنا، به احتمال زیاد به آن تیم ملحق خواهد شد. 

تیم فوتبال پی اس جی خیلی زود مانند بارسلونا دست به کار شده است و به نظر می‌رسد در این فصل خریدهای ارزشمندی انجام خواهد داد. مسئولان آن تیم  به‌تازگی واینالدوم را از لیورپول (در حالی که گفته می‌شد به بارسلونا خواهد پیوست) به خدمت گرفته‌اند و در صدد هستند تا اشرف حکیمی از اینتر را نیز به تیم خود جلب کنند. گفته می‌شود که توافق‌های اولیه هم انجام شده است و به‌زودی این انتقال با مبلغ ۷۰ میلیون یورو انجام خواهد شد. 

تیم فوتبال اینتر که با مشکلات مالی زیادی مواجه است، مجبور شده است برای جبران این خسارت‌ها تعدادی از بازیکنان گران‌قیمت خود را به فروش برساند. اما به نظر نمی‌رسد که این سه بازیکن خریدهای نهایی پی اس جی باشند. سران پی اس جی تصمیم دارند رونالدو را نیز در پایان دوران فوتبالش به پاریس بیاورند و هم‌بازی شدن راموس و رونالدو در پی اس جی می‌تواند قدرت این تیم را برای کسب لیگ قهرمانان فصل آینده را بیش از پیش افزایش دهد. 

بیشتر از فوتبال