منچستر می‌تواند گزینه خوبی برای سرخیو راموس پس از جدایی از رئال‌ باشد

قرار داد کاپیتان اسپانیایی در تابستان به پایان می‌رسد

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی تیم رئال مادرید- REUTERS/Sergio Perez

به گفته دیمیتار برباتوف، پیوستن سرخیو راموس به منچستریونایتد، اگر او قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نکند، ایده‌آل خواهد بود.

این مهاجم سابق یونایتد و تاتنهام بر این عقیده است که راموس ۳۴ ساله ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند برای تیم اوله گونار سولشیر بسیار مفید باشد، هر چند او هنوز مطمئن نیست که راموس بخواهد از سانتیاگو برنابئو جدا شود.

گزارش‌ها از اسپانیا حاکی از آن است که مذاکرات این مدافع با باشگاه خود برای تمدید قرارداد، فعلا به بن‌بست رسیده است و این بدان معنی است که او آزاد است تا درباره انتقال بالقوه به باشگاه‌های لیگ برتر در طول تابستان آینده مذاکره کند.

گرچه قدرت او در ضربات پنالتی و نیز گرفتن توپ روی هوا او را به یک بازیکن فوق‌العاده برای پشت خط میانی تبدیل می‌کند و تجربه بالای او باعث می‌شود توانایی‌های بالایی برای رهبری در میدان داشته باشد، حضور او در خط دفاع رئال مادرید با اشتباهات فردی و مشکلات انضباطی نیز همراه بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او تاکنون در این فصل در لالیگا، هفت بازی را به دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داده است و در طول بازی‌های ۲۰۲۰-۲۰۱۹ چهار محرومیت جداگانه داشته است. 

برباتوف می‌گوید: «من گزارش مربوط به سرخیو راموس را خوانده‌‌ام. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او وجود دارد. او می‌‌تواند تجربه و قدرت زیادی را برای هر تیمی به ارمغان بیاورد. اگرچه او ۳۴ ساله است، اما هنوز هم یک بازیکن برتر است و یونایتد می‌تواند از او استفاده کند. اگر او برای انتقال آزاد باشد، تیم‌های زیادی احتمالا علاقه‌مند به جذب او باشند. با توجه به سن او، رئال مادرید تمایلی به پیشنهاد یک قرارداد طولانی‌مدت با او ندارد. شاید آن‌ها در حال مذاکره بر سر مبلغ قرارداد هستند. نهایتا مذاکره همیشه به بحث به  پول منتهی می‌شود اما هر دو طرف باید درباره آن خیلی فکر کنند زیرا اسکناس از چمن سبزتر است.»

برباتوف لزوما تصور نمی‌کند که یونایتد پس از انعقاد قرارداد با آماد دیالو، در این ماه به دنبال شخص دیگری برود، گرچه قبلا موفقیت‌هایی در انجام این کار در سال‌های گذشته داشته است: «تردیدی ندارم که بازیکنان دوست دارند به یونایتد بپیوندند اما ژانویه زمان سختی برای انتقال است. نمانیا ویدیچ، پاتریس اورا و برونو فرناندز این کار را انجام دادند و معلوم شد که خریدهای بسیار خوبی هستند اما این درباره سایر افرادی که در این زمان از سال به این تیم پیوسته‌اند، صدق نمی‌کند.»

در اوایل این هفته یونایتد در نیمه‌نهایی جام لیگ به منچسترسیتی باخت و آخر هفته در جام حذفی به مصاف واتفورد خواهد رفت.

© The Independent

بیشتر از ورزش