مادر بابک خرمدین: «همسرم به دخترمان تجاوز می‌کرد، از ترس سکوت کردم»

ایران موسوی تجاوز جنسی همسرش علیه دخترشان را تایید کرد و گفت که خود نیز قربانی خشونت شده است

انتشار خبر قتل و سپس مثله کردن جسد بابک خرمدین توسط پدر با کمک مادر، جامعه را در شوک عجیبی فرو برد - عکس از Namnamak

ایران موسوی، مادر بابک خرمدین در یک فایل صوتی از سال‌ها آزار و اذیت همسرش، اکبر خرمدین پرده برداشت و تجاوز جنسی او علیه دخترشان، آرزو خرمدین را تایید کرد. او در این فایل صوتی تاکید کرده که به زور با این مرد ازدواج کرده و بارها قربانی خشونت شده است. اکبر خرمدین و ایران موسوی به قتل فریبرز داماد و فرزندانشان به نام‌های بابک و آرزو اعتراف کرده‌اند.

اواخر اردیبهشت‌ماه بود که جسد مثله شده مرد جوانی در شهرک اکباتان کشف شد. کمتر از چند ساعت بعد مشخص شد جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینما است. انتشار خبر قتل و سپس مثله کردن جسد بابک خرمدین توسط پدر با کمک مادر، جامعه را در شوک عجیبی فرو برد به‌خصوص پس از اینکه آن‌ها به قتل دختر و داماد خود نیز به همین روش در سال‌های گذشته اعتراف کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هنوز جامعه از این خبر هولناک در شوک بود که یکی از دوستان قدیمی آرزو خرمدین گفت: «آرزو به او گفته بود که پدرش به او تجاوز جنسی می‌کند.» در همان روزها ایران موسوی مادر بابک و آرزو اعلام کرد که از کار خود در همراهی با همسر برای قتل بچه‌ها پشیمان نیست و خواهر آرزو و بابک این گفته‌ها را تکذیب کرد و گفت: «من نمی‌دانم افرادی که اظهارنظرهای بی‌مورد می‌کنند چرا به فکر آبروی افراد نیستند. خواهش می‌کنم با آبروی ما بازی نکنید. خواهرم به‌هیچ‌عنوان در خصوص این‌که پدرم او را آزار می‌داده صحبتی با من که خواهرش بودم نکرده بود و من واقعا اطلاعی در این خصوص ندارم. بعید می‌دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد.»

حالا انتشار یک فایل صوتی با صدای ایران موسوی همه معادله‌های قبل را بر هم زده چون مادر بابک خرمدین از سال‌های طولانی آزار و شکنجه همسرش پرده برداشته و گفته که بارها قربانی خشونت شده است.

در این فایل صوتی که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته ایران موسوی تایید کرده که اکبر خرمدین به آرزو تجاوز می‌کرد. او که پیش‌تر اعتراف کرده بود در قتل  فرزندانشان با همسرش همکاری داشته و اصلا هم ناراحت نمی‌شده در این فایل صوتی اعتراف کرده که اکبر خرمدین او را زندانی کرده و فرزندانشان را به قتل رسانده است. ایران موسوی در این فایل صوتی وضعیت خود را در زندان قرچک ورامین به دلیل بدرفتاری دیگر زندانیان بد توصیف کرده و گفته که در تمام این مدت از ترس، سکوت کرده است.

اکبر خرمدین، همسر ایران موسوی و پدر بابک و آرزو در جریان اعتراف‌های خود گفته بود که در صورت آزادی از زندان دو فرزند دیگر خود را نیز به قتل می‌رساند اما مادر آن‌ها در واکنش به این سخن گفت: «هرگز اجازه‌ چنین کاری را به او نخواهد داد.»