اکبر خرمدین:‌ بابک شک کرده بود که خواهرش را کشته‌ایم

«بابک به ماجرای ناپدید شدن خواهرش شک کرده و تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمان را کنترل کرده و چیزهایی فهمیده بود»‌

اکبر خرمدین به قتل دو فرزند و دامادش اعتراف کرده است-عکس از خبرگزاری ایسنا

منابع خبری ایرانی می‌گویند اکبر خرمدین در تازه‌ترین اظهاراتش گفته است با همدستی همسر و دخترش، دامادشان را به قتل رسانده‌اند.

‌ماجرای جنایت خانوادگی فوق، از روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت و با برملا شدن قتل بابک خرمدین به دست والدینش در شهرت اکباتان تهران، در صدر اخبار داخلی ایران قرار گرفته است.

بابک خرمدین، کارگردان ۴۷ ساله، پس از آن که با داروی ریخته شده در خوراک بیهوش شد، به دست پدر و مادرش با ضربات چاقو به قتل رسید. اکبر خرمدین، پدر مقتول، گفت که با همکاری همسرش جسد بابک را در حمام قطعه‌قطعه کردند. او گفته است که پسرشان شک کرده بود که خواهرش را کشته‌ایم.

پس از آن که پلیس این زن و شوهر را بازداشت کرد، در بازجویی‌ها معلوم شد که آنان قبلا به همین روش دختر و دامادشان را نیز به قتل رسانده‌اند: آرزو و همسر دومش فرامرز.

دوستان آرزو گفته‌اند که او از سال ۱۳۹۷، سه سال پیش، ناگهان ناپدید شد و مادر و پدر او به آنان گفتند که آرزو به ترکیه و سپس کانادا رفته است. پیش از آرزو، همسرش فرامرز که پسرعمه او نیز بود، گم شده بود. یک دوست نزدیک آرزو به خبرگزاری‌های ایرانی گفت که آرزو قبلا به او اعتراف کرده بود که در کودکی پدرش به او تجاوز می‌کرد و مادرش از ماجرا مطلع بود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اکبر خرمدین در اعتراف‌هایش گفته است که فرزندان و داماد آنها فساد اخلاقی داشتند.

او گفت همسر اول دخترش دندانپزشک بود و به دلیل اختلاف جدا شدند و سپس آرزو با خواهرزاده پدرش ازدواج کرد. اکبر خرمدین گفت داماد خانواده در کار خلاف بود و «آدم قاچاق می‌کرد.» خرمدین به نقل از دخترش گفت که فرامرز «انسان بدی بود و کارهای زشت انجام می‌داد و افراد مختلف را به خانه می‌برد.» از همین رو در اواسط سال ۹۰ با همسر و دخترش تصمیم به قتل او گرفتند.

بنا به اعتراف‌های اکبر خرمدین، آرزو در غذای همسرش ۸۰ قرص خواب‌آور ریخت و او شخصا فرامرز را کشته و سه‌نفری جسد را به حمام برده و در آنجا جسد را مثله کرده و بقایای آن را در شهرک اکباتان انداختند.

گفته شده که به خانواده مقتول گفتند که برای کار قاچاق به منطقه اشنویه رفته است و پس از آن که خبری از او نشد، همه گمان کردند که او یا به خارج رفته و یا این که به دست قاچاقچی‌ها کشته شده است.

اکبر خرمدین گفت دخترش غیابی طلاق گرفت. او دخترش را فاسد و معتاد به مواد مخدر توصیف کرد و گفت چون «آبرویمان را برده بود»‌ با همسرش نقشه قتل او را کشیدند.

سناریوی قتل آرزو نیز مانند برادرش بابک و همسرش فرامرز، ابتدا با بیهوشی از طریق خوراندن قرص خواب‌آور در خواب و سپس قتل و قطعه‌قطعه‌ کردن جسد اجرا شده است.

اکبر خرمدین گفته است پسرش بابک، بعدا به ماجرای ناپدید شدن خواهرش شک کرده و تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمان را کنترل کرده و چیزهایی فهمیده بود. او گفت دختر دیگرشان نیز ماجرای گم شدن خواهرش را به پلیس گزارش کرده بود ولی پلیس ردی از او پیدا نکرده بود.

اکبر خرمدین گفت: «دردسرهای ما با بابک بعد از شیوع کرونا آغاز شد.» بابک خرمدین که مدرس دانشگاه نیز بود، بعد از همه‌گیری ویروس کرونا کلاس‌هایش را به شکل آنلاین برگزار می‌کرد و در خانه بود.

او گفته است که بابک نیز فساد اخلاقی داشت. مادر بابک به رسانه‌ها گفته است که پسرش با او بدرفتاری می‌کرد و او را کتک می‌زد. آنان گفته‌اند که از کرده خود پشیمان نیستند. پدر خانواده گفته است اگر پلیس دستگیرشان نمی‌کرد‌، دختر و پسر دیگرشان را نیز می‌کشت.