مجموعه کارتونی سیمپسون‌ها خیال تمام شدن ندارد

«سیمپسون‌ها درباره دنیا است، درباره انسان‌ها و این که در دنیا چه می‌گذرد و ما انسان‌ها چه می‌کنیم»

اکنون فصل سی‌و‌دوم این مجموعه در حال پخش است و قرارداد آن برای دو فصل دیگر تجدید شده است‌ـ عکس از توییتر The Simpsons

مایک رایس، تهیه‌کننده «سیمپسون‌ها»، در گفت‌و‌گویی به احتمال پایان این مجموعه کارتونی طولانی پرداخته است.

اکنون فصل سی‌و‌دوم این مجموعه در حال پخش است و قرارداد آن برای دو فصل دیگر تجدید شده است.

رایس در صحبت با نشریه مترو (Metro) گفت این برنامه «می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد»، و افزود هر اقدامی برای پایان داستان اندکی بعد به ازسرگیری برنامه، مجموعه‌های فرعی و اقتباس‌های سینمایی منجر خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «ساختارش مثل برنامه‌ای است که می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد. سیمپسون‌ها درباره دنیا است، درباره انسان‌ها و اینکه در دنیا چه می‌گذرد و ما انسان‌ها چه می‌کنیم، و رها کردن برنامه برای ما مثل این است بگوییم همه کارهایی را که آدم‌‌ها می‌توانند بکنند و هر اتفاقی را که ممکن است در جهان بیفتد، کاویده‌ایم.»

«مثل برنامه زنده شنبه شب یا برنامه دیلی‌شو است، هرچه رویدادهای جاری را پوشش دهد باید ادامه داشته باشد، اصلا چرا باید تمام شود؟»

او در ادامه افزود: «این برنامه می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد... و حتی اگر [ادامه‌ ساخت] سیمپسون‌ها لغو شود، پنج سال دیگر دوباره شروع می‌شود، یا برنامه‌های فرعی‌اش ساخته می‌شود. بی‌تردید، فیلم سینمایی دیگری ساخته می‌شود. ما حتی این فرصت را نداشته‌ایم که برویم و دوباره برگردیم.»

طرفدارهای «سیمپسون‌ها» قبول دارند که «دوره طلایی» این برنامه در فصل نهم یا دهم به پایان رسید، اما این مجموعه همچنان پربیننده است.

در حال حاضر «سیمپسون‌ها» را می‌شود روی بستر پخش آنلاین دیزنی پلاس تماشا کرد.  

© The Independent

بیشتر از فیلم