دیدار رئیس جمهور فرانسه و جاستین بیبر در کاخ الیزه

اولین نشانه‌ها از پایان دیدارهایی با دو متر فاصله و تعظیم به‌جای دست دادن

تصویر دیدار در کاخ الیزه از حساب اینستاگرام جاستین بیبر

جاستین بیبر با امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد.

این دیدار روز دوشنبه، ۳۱ خرداد، در کاخ الیزه، محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور در پاریس انجام شد و هایلی بیبر و بانوی اول فرانسه نیز آنجا و در کنار همسرانشان بودند.

حضور بیبرها در کاخ الیزه به مناسبت جشن موسیقی Fete de la که به‌عنوان روز موسیقی نیز شناخته می‌شود، بود.

اولین جشن موسیقی به ابتکار جک لانگ، وزیر فرهنگ فرانسه و همچنین موریس فلورت در سال ۱۹۸۲ در پاریس بنیان گذاشته شد و بعداً روز موسیقی در ۱۲۰ کشور جهان شد که اولین روز تابستان را با آوازخوانی در معابر عمومی و برگزاری کنسرت جشن می‌گیرند.

 عکاس رسمی آقای مکرون، چند عکس از دیدار بیبرها با رئیس‌جمهور فرانسه و بریژیت مکرون را در حساب شخصی خود منتشر کرد. جاستین بیبر هم تصویری از این دیدار را در حساب اینستاگرام خود برای ۱۷۹ میلیون دنبال کننده‌اش گذاشت که در آن چهار نفره، صمیمانه، با هم عکس یادگاری انداخته اند.

بعد از یک سال و نیم، تصویری از این دو زوج درحالی‌که دستشان را دور کمر هم انداخته‌اند و بدون ماسک به دوربین لبخند می‌زنند نشانه پایان دیدارهای رسمی و غیررسمی با دو متر فاصله و تعظیم به‌جای دست دادن است.

جاستین بیبر کت‌وشلوار با یک پیراهن دکمه‌دار پوشیده بود و یک زنجیر به دور گردنش داشت. اگر کفش ورزشی آبی‌رنگش را نپوشیده بود می‌شد گفت که تلاشش را کرده که «جدی و بزرگ‌سال» به نظر بیاید.

همسرش هایلی هم که مدل است در این دیدار یک ظاهر تابستانی شیک اما غیررسمی داشت. صرف‌نظر از دامن زیر زانویش، بالاتنه پیراهن لاکوا اسمیت که پوشیده بود بیشتر شبیه لباس شنا بود. او صندل فِمه لس‌آنجلس به پا و کیف کوچک لیفنر اکسسوری دستش بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم و آقای مکرون هم ظاهری رسمی داشتند که بیشتر مناسب حال و هوای کاخ بود تا جشن شروع تابستان.

هواداران جاستین بیبر تا حالا نزدیک به ۴ میلیون بار این تصاویر را پسندیده‌اند، هرچند برای خیلی‌ها که بیشتر بیبر نوجوان و رقصنده پرجنب‌وجوش در ذهنشان مانده، این سؤال پیش‌آمده که جاستین بیبر در کاخ الیزه چه‌کار می‌کند؟

از محتوای صحبت‌های آن‌ها خبری نداریم اما بر اساس گزارش‌ها، این ستاره پاپ ۲۷ ساله کانادایی از رئیس‌جمهور فرانسه خواسته بود با هم دیدار و درباره «مسائل مربوط به جوانان» گفتگو کنند.

بیشتر از زندگی