تیراندازی در مهمانی بزرگ خانگی در نیوجرسی؛ دو کشته و ده‌ها مجروح

ماموران در بدو ورود به محل اجساد یک مرد ۳۰ ساله و یک زن ۲۵ ساله را یافتند

 جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، پیشتر در ماه آوریل و به دنبال تیراندازی در کارولینای جنوبی، گفت این حوادث در ایالات متحده به یک «اپیدمی» در کشور تبدیل شده که در واقع یک «بحران سلامتی عمومی» است- SCOTT OLSON/GETTY IMAGES VIA AFP

شبکه خبری سی‌ان‌ان از تیراندازی در یک میهمانی بزرگ خانگی در کامبرلند کانتی، در منطقه‌ای جنگلی در ۵۰ کیلومتری فیلادلفیا و در ایالت نیوجرسی آمریکا خبر داده است.

میهمانی به مناسبت تولد ۹۰ سالگی یکی از افراد بوده است و صدها نفر که عمدتا جوان بودند، در آن حضور داشتند. به گفته پلیس، تیراندازی در این ویلای بزرگ دست‌کم دو کشته و ده‌ها مجروح بر جا گذاشت و جوّی از وحشت و آشوب ایجاد کرد.

پلیس می‌گوید در جریان این واقعه که قبل از نیمه‌شب شنبه رخ داد، ۱۲ نفر تیر خورده‌اند. ماموران در بدو ورود به محل، با اجساد یک مرد ۳۰ ساله و یک زن ۲۵ ساله مواجه شدند.

پلیس ایالت نیوجرسی در بیانیه‌ای که روی حساب کاربری فیسبوک خود منتشر کرد، می‌گوید: «هیچکس بازداشت نشده است و انگیزه واقعه مشخص نیست. تحقیقات ادامه دارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پلیس همچنین در درخواستی همگانی، خواستار آن شده است که افراد در صورت داشتن هرگونه اطلاعات با پلیس تماس بگیرند.

فیل مورفی، فرماندار نیوجرسی، مردم را ترغیب کرد که با ارائه هرگونه اطلاعات به ماموران اجرای قانون کمک کنند. مورفی گفت حال شماری از مجروحان وخیم است.

کشیشی که در همسایگی منزل محل مهمانی زندگی می‌کند، گفته است که صدای شلیک ۹ گلوله را شنیده است.

پلیس روز یکشنبه همراه با سگ‌های مخصوص، مناطق جنگلی اطراف ویلای بزرگ محل حادثه را بررسی کرد. مسئولان می‌گویند نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه زمانی یک نفر با سلاح از میان درختان بیرون آید.»

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، پیشتر در ماه آوریل و به دنبال تیراندازی در کارولینای جنوبی، گفت این حوادث در ایالات متحده به یک «اپیدمی» در کشور تبدیل شده که در واقع یک «بحران سلامتی عمومی» است.

بیشتر از جهان