اعلام فهرست اولیه تیم ملی فوتبال هلند برای یورو ۲۰۲۰

نارنجی پوشان هلند، همراه با اوکراین، اتریش و مقدونیه شمالی، در گروه سی این رقابت‌ها قرار دارند

تیم ملی هلند پیش از آغاز رقابت‌ها، دو بازی دوستانه در برابر اسکاتلند و گرجستان، به ترتیب در دوم و ششم ژوئن، خواهد داشت-MURAD SEZER / POOL / AFP

فهرست موقت تیم ملی فوتبال هلند شامل ۳۴ بازیکن برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ اعلام شد و در غیاب ویرجیل فن دایک، جورجینیو واینالدوم هم‌تیمی او در باشگاه انگلیسی لیورپول به عنوان کاپیتان انتخاب شده است.

فن دایک، کاپیتان اصلی تیم ملی هلند، پیشتر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و نیاز به ادامه روند درمان، از شرکت در این رقابت مهم اروپایی کنار کشیده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در فهرست اولیه اعلام شده ترکیبی از بازیکنان باتجربه و استعدادهای جوان حضور دارند، که فرانک دی بوئر سرمربی تیم قرار است تا پیش از آغاز رقابت‌ها در ۱۱ ژوئن امسال، ۲۶ بازیکن نهایی را از میان آنها انتخاب کند.

نارنجی پوشان هلند، همراه با اوکراین، اتریش و مقدونیه شمالی، در گروه سی (C) این رقابت‌ها قرار دارند و به عنوان یکی از یازده میزبان رقابت‌ها، تمامی بازی‌های گروهی خود را در آمستردام انجام خواهند داد.

تعداد زیادی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال انگلستان، از جمله منچستر یونایتد، تاتنهام، آستون ویلا، منچستر سیتی، فولهام، برایتون و کریستال پالاس، توپ می‌زنند.

تیم ملی هلند پیش از آغاز رقابت‌ها، دو بازی دوستانه در برابر اسکاتلند و گرجستان، به ترتیب در دوم و ششم ژوئن، خواهد داشت. اوکراین نخستین حریف هلند در یورو ۲۰۲۰ خواهد بود که دو تیم سیزدهم ژوئن به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر از ورزش