شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون کانال یوتیوب راه‌اندازی می‌کنند

ویلیام و کیت روز چهارشنبه در توییتی نوشتند «ما به یوتیوب پیوستیم»

در ۲۰ دقیقه اول، نزدیک به ۱۱ هزار نفر در کانال یوتیوب این زوج عضو شدند‌ـ Daniel LEAL-OLIVAS / AFP

دوک و دوشس کمبریج یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کرده‌اند.

ویلیام و کیت روز چهارشنبه در توییتی نوشتند «ما به یوتیوب پیوستیم» و لینک کانالشان را برای کاربران به اشتراک گذاشتند.

آن‌ها یک ویدیویی از خود در حال انجام وظایف سلطنتی و چند کلیپ از پشت صحنه‌ها را به اشتراک گذاشتند. این ویدیو به فعالیت‌های برجسته این زوج در سال گذشته می‌پردازد و صحنه‌هایی از سه فرزند آن‌ها، شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت و شاهزاده لوییس را جلوی در منزل در حال دست زدن در مراسم «کف زدن برای کادر درمان» به تصویر می‌کشد.

دو پشت صحنه خنده‌دار هم هست که در یکی از آن‌ها، ویلیام به کیت می‌گوید «راستی باید مواظب حرف‌هایت باشی چون این‌ها از همه‌چیز فیلم می‌گیرند» و کیت پاسخ می‌دهد «می‌دانم».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ویدیوی دیگر هم که برای روز «سنت پاتریک» فیلم‌برداری شده است، کیت به شوهرش می‌گوید: «لازم نیست حرف «ر» را در دهانت بچرخانی.»

دوک و دوشس در قسمت‌های دیگر این ویدیو، کلیپ‌هایی از ویلیام در حال پرواز با هلیکوپتر و ملاقاتش با دیوید آتنبرو و کیت در حال کمک در یک مزرعه را به اشتراک گذاشتند. حضور این زوج روی فرش قرمز مراسم اهدای جوایز و کوکتل درست کردن پشت پیشخانِ یک بار هم از دیگر صحنه‌های این ویدیو است.

این ویدیو در ۲۰ دقیقه اول، بیش از ۸۰۰۰ بار دیده شد و ۱۰هزار و ۸۰۰ نفر در کانال عضو شدند.

خبر راه‌اندازی این کانال یوتیوب تنها ۲۴ ساعت پس از اعلام خبر انتشار کتاب کودک دوشس ساسکس‌، با عنوان «نیمکت»، منتشر شد.

این کتاب بر اساس شعری بوده است که به گفته مگان مارکل، او پس از به دنیا آمدن شاهزاده آرچی در سال ۲۰۱۹، به‌مناسبت اولین روز پدر برای همسرش، شاهزاده هری، نوشته است. او گفت: «آن شعر به این داستان تبدیل شد. کریستین (تصویرگر) آن گرما، احساس آرامش و رابطه دلنشین پدر و پسر در تمام مراحل زندگی را با استفاده از آبرنگ به شکلی زیبا و اثیری نقاشی کرد؛ این بازنمایی برای من اهمیت ویژه‌ای داشت.»

© The Independent

بیشتر از زندگی