تسهیل ارائه واکسن کرونا در نیویورک

تسهیل دسترسی به واکسن کرونا برای ترغیب شهروندانی است که تمایلی به دریافت واکسن ندارند

در حال حاضر واکسن به میزان کافی برای شهروندان نیویورک وجود دارد- ANGELA WEISS / AFP

شهردار نیویورک روز جمعه اعلام کرد که متقاضیان دریافت واکسن کرونا نیازی به ثبت‌نام در مراکزی که این واکسن را ارائه می‌دهند، ندارند.‌

به گزارش وال استریت ژورنال، بیل دی بلازیو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که از این پس تمامی افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند برای دریافت واکسن به این مراکز رجوع کنند.

شهردار نیویورک همچنین از لغو محدودیت‌های جغرافیایی که در برخی از مکان‌ها اعمال می‌شد، خبر داد. به این ترتیب، دریافت واکسن بدون محدودیت‌های مرتبط با محل زندگی، برای متقاضیان آسان‌تر می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شهردار نیویورک در این کنفرانس خبری گفت: «قصد داریم راه‌های دریافت واکسن را ساده کنیم. می‌توانید به مراکز واکسیناسیون رجوع کنید و واکسن دریافت کنید.»

اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک، اوایل هفته اعلام کرد که از روز جمعه مراکز واکسیناسیون دولتی در ناحیه‌های منهتن، برانکس، و کویینز، بدون نیاز به تعیین وقت قبلی به افراد بالای ۶۰ سال واکسن کووید ارائه می‌دهند.

تسهیل دسترسی به واکسن کرونا برای ترغیب شهروندانی است که تمایلی به دریافت واکسن ندارند.

در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۰، زمانی که واکسیناسیون در نیویورک شروع شد، بزرگترین چالش مسئولان کمبود منابع بود که تا ماه‌ها نیز ادامه داشت. اما مسئولان بهداشتی هفته گذشته اعلام کردند که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و واکسن به میزان کافی برای شهروندان نیویورک وجود دارد.