پنتاگون فیلم‌های اشیای پرنده ناشناس را تأیید کرد

این اشیا قادر هستند تا در وزش باد شدید بدون هیچ حرکتی ثابت بمانند که نشان‌دهنده تفاوت آنها با بالن‌ها یا هواپیماهای بدون سرنشین شناخته شده است

برای حفظ امنیت عملیات و جلوگیری از افشای اطلاعاتی که ممکن است برای دشمنان بالقوه مفید باشد، در این مورد آشکارا صحبت نمی کند - HO / THE NATIONAL ARCHIVES / AFP

فیلم‌ها و عکس‌هایی که اخیراً در «میستری وایر» به نمایش درآمده اشیایی را به شکل «کره» ، «بلوط» ، «هرم» و «یک شیء چشمک‌زن فلزی» نمایش می‌دهد.

در همین رابطه، سخنگوی وزارت دفاع، سو گوف، به سی‌بی‌اس گفت: «من می‌توانم تأیید کنم که عکس‌ها و فیلم‌های ارجاع شده توسط پرسنل نیروی دریایی گرفته شده است.»

او افزود: «همان‌طور که قبلاً گفتیم، برای حفظ امنیت عملیات و جلوگیری از افشای اطلاعاتی که ممکن است برای دشمنان بالقوه مفید باشد، در مورد جزئیات مشاهدات یا حمله‌های گزارش شده، به طور عمومی صحبت نمی‌کنیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وزارت دفاع گروه ویژه پدیده هوایی ناشناس را برای مطالعه فیلم‌هایی مانند این موارد و سایر مشاهدات غیر قابل توضیح تأسیس کرده است. گروه ویژه این موارد را در بررسی‌های مداوم خود گنجانده است.

مقاله ارسال شده در میستری وایر ادعا کرده است که اطلاعاتی درباره «جلسات توجیهی حساس تهیه شده توسط گروه ویژه یو پی ای» به دست آورده است. در این گزارش آمده است که این اشیا قادر هستند تا در وزش باد شدید بدون هیچ حرکتی ثابت بمانند که نشان‌دهنده تفاوت آنها با بالن‌ها یا هواپیماهای بدون سرنشین شناخته شده است.

با این حال گزارش‌های مشابهی به طور دائم از سراسر جهان ارسال می‌شود.

بیشتر از علوم