پیروزی پرسپولیس مقابل الوحده امارات

از حیث ایجاد خطر برای یکدیگر، دو تیم تقریبا متوازن بودند

عکس از باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات رفت. تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات امشب، چهارشنبه، در کشور هند به مصاف هم رفتند.  

بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و الوحده امارات در چارچوب بازی‌های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد. 

نخستین بازی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شهر گوا در هند آغاز شده است و در آن، پرسپولیس به مصاف الوحده امارات رفت. در این بازی در ترکیب تیم پرسپولیس، حامد لک، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، و شهریار مغانلو حضور داشتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ترکیب تیم الوحده امارات نیز راشد علی، لوکاس پیمنتا، فارس جمعه، عبدالله الکبری، احمد راشد، خمیس اسماعیل، عبدالله حمد، لی میونگ جو، عمر خربین، خلیل ابراهیم، و تیم ماتاوز حضور داشتند. 

بنا به گزارش خبرگزاری‌های داخل ایران، دیدار دو تیم پرسپولیس و الوحده در شرایطی آغاز شد که پرسپولیس با اشتهای بیشتری برای حمله و تحت فشار قرار دادن حریف اماراتی بازی را آغاز کرد. سرخ‌ها در همان دقایق اول چند بار با نفوذهای مهدی ترابی و شهریار مغانلو دروازه حریف را تهدید کردند و حتی یک بار توپ ترابی به تیر افقی دروازه الوحده برخورد کرد. 

دیدار نیوز در گزارش لحظه به لحظه این دیدار نوشت که الوحده نیز با هدایت تن‌کاته، مربی نامدار هلندی‌اش، در حوالی دقیقه ۲۰ بازی دو خطر جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که با خوش‌شانسی سرخ‌ها بی‌نتیجه ماند. 

به گزارش این پایگاه خبری، تا دقیقه ۳۵ مسابقه با آن که پرسپولیس تمایل بیشتری برای حمله داشت، اما از حیث ایجاد خطر برای یکدیگر، دو تیم تقریبا متوازن بودند. پرسپولیس در همین دقیقه صاحب یک ضربه آزاد شد و مهدی ترابی با دقت توپ را روی دروازه الوحده ارسال کرد و ناگهان کنعانی‌زادگان از راه رسید و ضربه سر زد، اما توپ از روی دروازه به اوت رفت.

در نهایت این بازی با برد ایران مقابل امارات به پایان رسید.

بیشتر از ورزش