مستند کانیه وست ۲۲ میلیون پوند فروخته شد

وست امسال بیست و دومین جایزه گرَمی را برای بهترین آلبوم موسیقی مسیحی معاصر گرفت

کانیه وست و کیم کارداشیان- AFP

مستندی چند قسمتی که زندگی کانیه وست را روایت می‌کند، ظاهرا به قیمت ۳۰ میلیون دلار (حدود ۲۲ میلیون پوند) به نتفلیکس فروخته شد.

چنان که نخست در نشریه بیلبورد گزارش شد، آقای وست با دو فیلم‌ساز همکاری کرده و به آنها اجازه داده است که ۲۱ سال گذشته زندگی او را با دوربین‌های فیلمبرداری ثبت کنند.

این مستند سریالی تصاویری پیشتر دیده نشده از آقای وست را نشان خواهد داد و تحول زندگی او را از فردی هنرمند به شخصی کارآفرین و کارهایش، به تصویر می‌کشد. اموری نظیر تلاش ناکام او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، و مصیبت وفات مادرش، دوندا وست، در این مستند نشان داده می‌شود.

گرچه نشریه بیلبورد قیمت این معامله را ۳۰ میلیون دلار اعلام کرده است، اما منبعی «آگاه از معامله» به نشریه ورایتی گفت این رقم تخمینی نادرست است.

ایندیپندنت با نمایندگان نتفلیکس برای اظهار نظر در این باره تماس گرفته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نشریه بیلبورد گزارش داد که این پروژه بی‌نام توسط نتفلیکس از کلارنس«کودی» سیمونز و چیک اوزاه، که بیشتر به نام کودی و چیکی شناخته می‌شوند، خریداری شد که همچنین کارگردان دو کلیپ از اولین نماهنگ‌های آقای وست برای ترانه «از زیر سیم» در سال ۲۰۰۴، و نیز نسخه سوم نماهنگ «عیسی راه می‌رود» هستند.

انتظار می‌رود این مستند بعدتر در سال جاری میلادی در نتفلیکس پخش شود.

پیش‌تر در سال جاری، آقای وست ۲۲مین جایزه گرَمی خود برای بهترین آلبوم موسیقی مسیحی معاصر را با آلبوم سال ۲۰۱۹ خود به نام «عیسی پادشاه است» به خانه برد.

می‌توانید بررسی دو ستاره ایندیپندنت از آلبوم مذکور را اینجا بخوانید. 

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر