«اگر امروز بود، صحنه عشق‌ورزی با هنکس در فیلم «بزرگ» حذف می‌شد»

تام هنکس در فیلم «بزرگ» نقش پسر ۱۳ساله‌ای را دارد که در بدن یک مرد بالغ زندگی می‌کند

الیزابت پرکینز، بازیگر مقابل هنکس در فیلم «بزرگ»، درباره صحنه رابطه جنسی در آن فیلم می‌گوید: زمانه فرق می‌کرد- Randy Shropshire / Getty Images via AFP

الیزابت پرکینز، بازیگر هالیوود، درباره صحنه‌ای از فیلم «بزرگ» (Big) با بازی تام هنکس گفته است این صحنه با معیارهای امروز، «مناسب» تلقی نمی‌شود.

در این کمدی خانوادگی که در سال ۱۹۸۸ اکران شد، هنکس در نقش جاش بسکین، پسری ۱۳ ساله، بازی می‌کند که آرزویش برای تبدیل شدن به یک مرد بزرگسال، یک‌شبه برآورده می‌شود.

در این فیلم، جاش در نهایت با سوزان لارنس (پرکینز) معاشرت می‌کند و یکی از صحنه‌‌های فیلم  عشق‌ورزی این دو شخصیت را نشان می‌دهد.

با این حال، پرکینز، در گفت‌وگو با نشریه «پیج سیکس»، گفت که اگر قرار باشد این فیلم امروز دوباره تنظیم شود، احتمالاً آن صحنه از فیلم حذف می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پرکینز گفت: «ما آن‌ها را در حال رابطه جنسی نمی‌بینیم، اما او پیراهن من را از تنم بیرون می‌آورد. در واقع‌، من پیراهنم را در می‌آورم و او پستان مرا لمس می‌کند؛ در صحنه بعدی در آسانسور باز می‌شود، در حالی که شخصیت مرد لبخند بزرگی بر لب دارد.»

او افزود:«ما هرگز نمی‌گوییم اوه آن‌ها با هم خوابیدند، اما آن‌ها قطعاً با هم شیطنت کردند.»

پرکینز گفت که اکنون «در زمانه دیگری هستیم» و اگر قرار بود آن صحنه با معیارهای امروز سنجیده شود، «قبل از اکران از فیلم حذف می‌شد». او افزود که این موضوع برایش قابل‌فهم است و او «با معیارهای جدید موافق است.»

او همچنین گفت که مناسب بودن  یا نبودن آن صحنه «برای بازیگران در آن زمان اصلاً موضوعیت نداشت.»

او افزود: «حتی چیزی نبود که ما در هیچ سطحی درباره آن بحث کنیم. زمانه فرق می‌کرد.»

© The Independent

بیشتر از فیلم