نایتلی: کارگردان مرد باشد، صحنه هم‌آغوشی بازی نمی‌کنم

در سال‌های اخیر، صحنه‌های هم‌آغوشی در هالیوود مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته‌اند

کیرا نایتلی، بازیگر بریتانیایی - ANGELA WEISS / AFP

کیرا نایتلی گفته است که در صحنه‌های هم‌آغوشی فیلم‌های به کارگردانی مردان، شرکت نخواهد کرد.

ستاره‌ فیلم دزدان دریایی کارائیب در طول سال‌ها در چندین صحنه‌ هم‌آغوشی و برهنه، از جمله در فیلم‌های کفاره و کولت، ایفای نقش کرده است، اما در مصاحبه‌ای جدید از تغییر روش خود خبر داده است.

نایتلی در پادکست چانل کانکشنز (مترو) گفت: «این تا حدی به خاطر غرورم، و نیز به علت نگاه مردانه (در محیط کار) است. اگر من بخواهم در داستانی درباره‌ مادر بودن و بدن (پذیرش آن) بازی کنم، خیلی متاسفم، اما فیلم‌سازش باید زن باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«به طور کامل تحریم نمی‌کنم، اما با مرد‌ها یک جور‌هایی انجامش نمی‌دهم.»

در سال‌های اخیر، صحنه‌های هم‌آغوشی در هالیوود مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر، همه‌ تهیه‌کننده‌های فیلم و سریال شخصی را دارند که مسئول حصول اطمینان از تمایل و اراده‌ بازیگران به بازی در صحنه‌های ناراحت است.

نایتلی در آن مصاحبه گفت: «نمی‌خواهم در صحنه‌های هم‌آغوشی وحشتناکی شرکت داشته باشم که تمام بدنمان چرب شده و همه دارند ناله می‌کنند. علاقه‌ای به این کار ندارم. اصلاً راحت نیستم که نگاه مردانه را به تصویر بکشم. اما بعضی وقت‌ها هم شده که می‌گویم «بله، به نظر من این صحنه برای این فیلم مناسب است و تنها یک آدم خوش‌قیافه لازم دارد.»

فیلم کمدی «شب خاموش» به کارگردانی کامیل گریفین و با بازیگری نایتلی به زودی پخش خواهد شد. فیلم «سوء‌رفتار» ساخت ۲۰۲۰ با بازیگری نایتلی را می‌توانید در کانال اسکای و ناو تی‌وی ببینید.

© The Independent

بیشتر از فیلم