راکی مجموعه تلویزیونی می‌سازد

سیلوستر استالونه ​سال ۱۹۷۶ در اولین فیلم راکی بازی کرد و خود نویسنده آن و پنج دنباله دیگرش بود

سیلوستر استالونه با هنرنمایی در فیلم راکی به شهرت جهانی رسید- LOIC VENANCE / AFP

سیلوستر استالونه فاش کرده است که در حال کار روی مجموعه تلویزیونی راکی برای یکی از شبکه‌های تلویزیون اینترنتی است.

این بازیگر ۷۴ ساله، دوشنبه شب (۲۹ مارس) عکس‌هایی را از دو دستنوشته خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که جزئیات «نقش او برای سریال راکی» را توضیح می‌داد.

استالونه نوشت: «این ممکن است عجیب‌ترین پستی باشد که تاکنون گذاشته‌ام. من امروز صبح نوشتن طرحی برای یک سریال راکی را شروع کردم. اگر همه چیز خوب پیش رود، این سریال دارای چند فصل ۱۰ قسمتی خواهد بود که سال‌های جوانی شخصیت‌های داستان را به تصویر می‌کشد. این بخش کوچکی از نحوه شروع روند نوشتن خلاقانه من است ... امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

دستنوشته به اشتراک گذاشته شده، با این جمله آغاز می شود: «یک ماشین زمان را تصور کنید که به سادگی ما را به ریشه راکی​​ و یک دنیای سینمایی مملو از شخصیت‌هایی که نزدیک به پنج دهه مورد علاقه مردم سراسر جهان بودند، بازمی‌گرداند!»

استالونه نوشته است که داستان، بینندگان را به دهه ۶۰ میلادی می‌برد. وی آن دهه را دهه «اثرگذارترین نسل در تاریخ مدرن» توصیف کرد؛ وی فرود بر روی کره ماه، جنگ سرد و جنبش حقوق مدنی را از جمله موضوعاتی برشمرده است که سریال مدنظر او به آن‌ها خواهد پرداخت.

وی نوشت: «نیازی به گفتن نیست كه دهه ۶۰ میلادی دوران پویایی بود. در میانه تمام تکانه‌های اجتماعی آن دهه، ما رابرت «راکی» بالبوای ۱۷ ساله‌ای را ملاقات خواهیم کرد که زندگی ساده‌ای دارد. وقتی ما برای اولین بار در سال ۱۹۷۶ ​​راکی را ملاقات کردیم، او یک روح گمشده بود... و اکنون می‌بینیم که این مرد جوان مانند همه جوانان دیگر، در جامعه پیرامونش در تلاش برای یافتن جایگاه خود بوده است.»

استالونه ​سال ۱۹۷۶ در اولین فیلم راکی بازی کرد و خود نویسنده آن و پنج دنباله دیگرش بود.   

مجموعه فیلم‌های «کرید» (Creed) با بازی مایکل بی جردن که سومین فیلم آن قرار است سال آینده اکران شود، نیز برگرفته از مجموعه فیلم‌های راکی است.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر