«قاتلان ماه کامل مه»: کدام بازیگر جایگزین لئوناردو دی‌کاپریو شد؟

دی‌کاپریو در ابتدا قرار بود در نقش تام وایت، مامور اداره تحقیقات فدرال بازی کند

جسی پلمونز در فیلم «قاتلان ماه کامل مه»، جایگزین لئوناردو دی‌کاپریو می‌شود - عکس از شبکه‌های اجتماعی 

جسی پلمونز در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی جایگزین لئوناردو دی‌کاپریو برای ایفای نقش اصلی خواهد شد. 

تولید فیلم «قاتلان ماه کامل مه» (Killers of the Flower Moon) قرار است در ماه مه آغاز شود و تا پایان تابستان ادامه یابد. بودجه این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار است. 

اکنون گفته می‌شود که جسی پلمونز که نقش پسر جیمی هوفا را با بازی آل پاچینو در فیلم «مرد ایرلندی» برعهده داشت، به جای دی‌کاپریو این نقش را ایفا خواهد کرد. 

این خبر بعد از آن اظهار شد که اریک راس، نویسنده فیلم ادعا کرد ستاره «گرگ وال‌استریت» خود خواسته است که در نقش دیگری در این فیلم بازی کند. 

دی‌کاپریو در اصل قرار بود در نقش تام وایت، مامور اداره تحقیقات فدرال بازی کند که در باره زنجیره‌ای از قتل‌هایی تحقیق می‌کند که بعد از پیدا شدن نفت در دهه ۱۹۲۰ میلادی در زمین سرخ‌پوست‌های اوساگی در ایالت اوکلاهاما اتفاق افتاد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر که پیش‌تر پنج بار با اسکورسیزی همکاری کرده است، اکنون نقش ارنست بورکارت، مزرعه‌داری را که برادرزاده رابرت دنیرو است، بازی خواهد کرد. این نقشی است که او خود می‌خواسته آن را ایفا کند. 

لیلی گلدستون نیز نقش همسر ارنست، مالی، را بازی می‌کند. 

آقای راس هنگام صحبت با پادکست «اسکریپت نوتس» گفت: «لئوناردو می‌خواست چند چیز که درباره‌شان بحث داشتیم تغییر کند. او برنده نیمی از بحث‌ها شد و من هم نیمه دیگر را بردم و این اتفاق افتاد.» 

به گزارش «هالیوود ریپورتر» آقای پلمونز که به زودی کنار دنیل کالویا و لاکیث استانفیلد در فیلم «یهودا و مسیح سیاه‌پوست» (Judas and the Black Messiah) دیده خواهد شد، باید از فیلم جدید جردن پیل کناره‌گیری می‌کرد تا بتواند در فیلم قاتلان ماه کامل مه حاضر شود. 

این فیلم اقتباسی از کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام است که با زیرعنوان «قتل‌های اوساگی و تولد اداره تحقیقات فدرال» منتشر شده است. فیلم‌نامه فیلم به قلم آقای راس نوشته شده است که نویسنده برنده اسکار برای فیلم‌های «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن» است. 

این فیلم در سال ۲۰۲۲ در اپل تی‌وی پلاس به نمایش درخواهد آمد.

© The Independent

بیشتر از فیلم