سولسشر در یونایتد خواهد ماند

در قرارداد جدید قرار است به جای ۷.۵ میلیون پوند، ۱۰ میلیون پوند در سال دریافتی از سوی سولسشر باشد و در صورت امکان قرارداد او برای سال سوم نیز تمدید شود

سولسشر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد - Oli SCARFF / AFP

طبق اخبار منتشر شده پیرامون باشگاه منچستریونایتد، به نظر می‌رسد که اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با این تیم تمدید خواهد کرد.

سولسشر که پس از عملکرد ضعیف ژوزه مورینیو و به درخواست سر الکس فرگوسن هدایت شیاطین سرخ را از سال ۲۰۱۸ به عهده گرفته است تا به حال نتوانسته قهرمانی درخوری برای یونایتد و طرفداران این تیم کسب کند. اما با این حال به نظر می‌رسد سران آمریکایی باشگاه که برادران گلیزر نام دارند و به تازگی نیز به دلیل مشکلات مالی مقداری از سهام باشگاه را به فروش رسانده‌اند، از عملکرد سولسشر راضی‌اند و تصمیم دارند پیشنهادی جدید با دستمزدی به مراتب بیشتر از سال‌های قبل به او ارائه کنند.

در قرارداد جدید قرار است به جای ۷.۵ میلیون پوند، ۱۰ میلیون پوند در سال دریافتی از سوی سولسشر باشد و در صورت امکان قرارداد او برای سال سوم نیز تمدید شود. با توجه به این موضوع یونایتد حتی اگر در این فصل نیز نتواند در رقابت‌های پیش رو قهرمانی را به دست آورد، سولسشر در این تیم ماندنی است، موضوعی که شاید به مذاق هواداران خوش نیاید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

البته از این موضوع نباید غافل شد که یونایتد در این فصل از رقابت‌ها نمایش خیره‌کننده‌ای از خود نشان داد و بازی‌های زیبا و تماشاگرپسندی انجام داده است، اما چیزی که هواداران این تیم در سرتاسر دنیا خواستار آن‌اند، تکرار قهرمانی‌های این تیم در سال‌های دور و در زمان مربیگری سر الکس فرگوسن است که با توجه به تداوم حضور سولسشر، بعید به نظر می‌رسد که فعلاً به این افتخارات دست پیدا کنند.

اد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه اما معتقد است سولسشر بهترین شخص برای هدایت و بازگرداندن یونایتد به دوران اوج است. او و سران باشگاه متقاعد شده‌اند که با سرمربی حال حاضر خود، یونایتد به دوران اوج خود باز خواهد گشت و قرار گرفتن در رده دوم جدول در سال جاری برای آن‌ها قابل قبول است. اما از طرفی به نظر می‌رسد کار کردن سولسشر با بازیکنان درجه دو و سه در تیم، آن‌ها را به این تصمیم بزرگ رسانده است، چراکه مربیان سابق یونایتد به دنبال جذب بازیکنان بزرگ برای تیم بوده‌اند و این موضوع به شدت با مخالفت مدیران و مالکان باشگاه روبه‌رو می‌شد ولی حالا و در زمان سولسشر چنین درخواست‌هایی از سوی او دیده نمی‌شود و به همین دلیل به نظر می‌رسد آن‌ها علاقه زیادی به نگه داشتن وی پیدا کرده‌اند حتی اگر حضور وی به قهرمانی منجر نشود.

این موضوع در زمان حضور مورینیو نیز کاملاً مشاهده می‌شد و او در حالی که معتقد بود نیاز به بازیکنانی توانمند در خط دفاعی و میانه زمین دارد با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شد و تا جایی پیش رفت که به اخراج او انجامید. با توجه به این موضوعات به نظر می‌رسد شایعات حضور آلگری و آنتونیو کونته روی نیمکت یونایتد منتفی باشد و منچستر و هوادارن این تیم باید در سال‌های پیش رو با مربی نروژی خود کماکان برای به دست آوردن جام امید داشته باشند.

بیشتر از ورزش