چانه‌زنی منچستریونایتد با دورتموند بر سر سانچو ادامه دارد

بهای نقل و انتقال بازیکن در بازار اروپا به دلیل ویروس کرونا پایین آمده است

سانچو مایل است پیش از پایان مهلت انتقال در ۵ اکتبر به اولدترافورد برود، اما در عین حال شتابی هم برای ترک استادیوم سیگنال ایدونا پارک نشان نداده‌است - Ina Fassbender / AFP

مذاکرات میان منچستریونایتد و دورتموند درباره احتمال انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد با توافق درباره دستمزد او و کارمزد مدیران برنامه‌هایش پیشرفت کرده است، ولی هنوز در زمینه مبلغ انتقال او از بوروسیا دورتموند توافقی به دست نیامده است. 

مذاکرات میان منچستریونایتد و همراهان سانچو بر سر دستمزد این بازیکن به بن‌بست خورده بود، اما گزارش می‌شود که در چند روز گذشته پیشرفت کرده ‌است. 

با این که هنوز توافقی نهایی با سانچو به دست نیامده، مذاکرات سازنده بوده و تحولات دلگرم کننده‌ای در پی داشته است. 

یونایتد هنوز برای رسیدن به معامله‌ای با دورتموند کار زیادی در پیش دارد. باشگاه آلمانی برای انتقال بازیکن بیست ساله‌اش خواهان ۱۲۰ میلیون یورو است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اولدترافورد تمایلی به پرداخت این رقم ندارد و می‌گوید برآورد دورتموند واقع‌گرایانه نیست، آن هم در بازاری که تحت تاثیر کووید-۱۹ قرار گرفته است. 

آندرئا آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس و رئیس هیات مدیره انجمن باشگاه‌های اروپا اوایل این هفته گفت که انتظار می‌رود ارزش‌گذاری روی بازیکنان، ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یابد. 

منچستریونایتد عضو این انجمن است و اعتقاد دارد که این ارزیابی از وضعیت مالی فوتبال اروپا دقیق است. باشگاه انگلیسی مصمم است که با پرداخت بیش از حد بابت نقل و انتقالات، خطای گذشته را تکرار نکند. 

سانچو مایل است پیش از پایان مهلت انتقال در ۵ اکتبر به اولدترافورد برود، اما در عین حال شتابی هم برای ترک استادیوم سیگنال ایدونا پارک نشان نداده‌است. 

دورتموند در ابتدا موعد ۱۰ اوت را برای ختم مذاکره با یونایتد تعیین کرد، اما باشگاه انگلیسی این موعد را غیرواقع‌گرایانه توصیف کرد.

© The Independent

بیشتر از ورزش