کلانتر‌های آمریکایی، ۱۶ کودک را از اسارت نجات دادند

ربودن دست‌کم چهار کودک به باند قاچاقچیان جنسی در فیلادلفیا مرتبط بود

درسال ۲۰۱۵، مارشال‌های ایالات‌متحده یک واحد ویژه برای یافتن کودکان ربوده شده ایجاد کردند- Don EMMERT / AFP

در نتیجه تلاش یک ماهه سرویس خدمات کلانترهای فدرال -- یا مارشال -- ایالات‌متحده، ۱۶ کودک از اسارت، نجات یافته‌اند.

مقامات پلیس می‌گویند که از میان آن‌ها، ربایش دست‌کم چهار کودک به باند قاچاقچیان جنسی کودک در منطقه فیلادلفیا مرتبط بوده‌ است.

این اقدام، بخشی از «عملیات محافظت» است که از پنجم ماه فوریه با ابلاغ ماموریت به مارشال‌های ایالات‌متحده برای یافتن ۲۶ کودک ربوده شده و به تقاضای آژانس‌های انتظامی در سراسر این کشور، آغاز شده است.  

مارشال‌هایی که در این برنامه شرکت کرده‌اند می‌گویند که در منطقه فیلادلفیا، کودکان با بیشترین خطرات ناشی از قاچاق جنسی، استثمار، تجاوز جنسی، ضرب و شتم یا معضلات جسمی و روانی مواجه هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اریک گارتنر، مارشال ایالات‌متحده در ناحیه شرقی پنسیلوانیا می‌گوید: «امید ما، آینده‌ای بهتر برای ۱۶ کودک نجات یافته است. من همکاری‌های استثنایی میان آژانس‌های مختلف در مبارزه با این معضل چندش‌آور اجتماعی را تحسین می‌کنم. اراده ما برای یافتن کودکان در خطر، به قوت خود باقی است.» 

سرویس خدمات مارشال‌ها، در این عملیات با مرکز ملی کودکان ربوده شده و مورد سوءاستفاده قرار گرفته، اداره خدمات انسانی فیلادلفیا، سازمان خدمات کودکان و نوجوانان ناحیه باکس، واحد قاچاق انسان وابسته به اداره پلیس فیلادلفیا و اف‌بی‌آی، همکاری کرده است.

به دنبال تصویب لایحه «عدالت برای قربانیان قاچاق انسان» درسال ۲۰۱۵، مارشال‌های ایالات‌متحده یک واحد ویژه برای یافتن کودکان ربوده شده ایجاد کردند. از سال ۲۰۱۵ تاکنون سرویس خدمات مارشال‌ها بیش از یک هزار و ۷۰۰ کودک ربوده شده را نجات داده است.

© The Independent

بیشتر از جهان