رسیدن آرسنال به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به رغم شکست در مقابل المپیاکوس

آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، به مصاف اسلاویا پراگ می‌رود

آرسنال به دنبال این است که پس از شکست در برابر چلسی در فینال سال ۲۰۱۹، یک گام جلوتر برود- VALENTIN FLAURAUD / UEFA / AFP

آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، به مصاف اسلاویا پراگ می‌رود.

شاگردان میکل آرتتا در بازی برگشت در مرحله یک‌شانزدهم نهایی برابر المپیاکوس، علی‌رغم اخراج یک بازیکن یونانی، یک بر صفر شکست خوردند، اما به هر روی جان سالم به در بردند و به لطف پیروزی سه بر یک در بازی رفت، این نتیجه برای حفظ آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی کفایت کرد.

پراگ در یک مسابقه آشفته و بحث‌برانگیز، رنجرز را ناک‌اوت کرد. آن بازی تحت‌الشعاع اتهامات نژادپرستی قرار گرفت. رنجرز دو اخراجی داشت و سه بر یک شکست خورد. اندرج کودلا، مدافع تیم، پس از بازی به گلن کاراما توهین کرد و این موضوع، موجب درگیری پس از بازی شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آرسنال به دنبال این است که پس از شکست در برابر چلسی در فینال سال ۲۰۱۹، یک گام جلوتر برود. با این حال، آرتتا پذیرفت که تیمش در صورت موفق ظاهر نشدن در نمایش بعدی، شانس زیادی نخواهد داشت.

آرتتا در پاسخ به این سوال که اگر در دور بعد تیمش همین‌قدر بد بازی کند، از رقابت‌ها خارج خواهند شد یا نه، گفت: «بله. آنچه که باید سروسامان دهیم، نحوه استقرار و سازماندهی تیم و روشی است که می‌خواهیم با آن بازی کنیم. باید به شکل یک تیم بسیار کارآمدتر، بسیار ساده‌تر‌ و بسیار منسجم‌تر عمل کنیم. بدون این ساختار، هنگامی که توپ را در مناطق واقعا خطرناک بدون هیچ دفاعی از دست می‌دهید‌، در یک موقعیت آسیب‌پذیر قرار می‌گیرید. هنگامی که شما این کار را انجام می‌دهید و ما این کار را کردیم، مدام برای رقیب فرصت خلق می‌کنید. اما ما می‌خواهیم در رقابت‌ها بمانیم و هنگامی که در رقابت‌های اروپایی چهار، پنج یا شش فرصت بزرگ برای حریف درست می‌کنید، دیگر به تساوی دست یافتن هم سخت می‌شود.»

منچستر یونایتد هم همزمان به مصاف گرانادا می‌رود. آژاکس به دیدار رم می‌رود و ویارئال با دینامو زاگرب بازی می‌کند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی به طور کامل

گرانادا و منچستر یونایتد
آرسنال و اسلاویا پراگ
آژاکس در مقابل رم
دینامو زاگرب و ویارئال

قرعه‌کشی نیمه نهایی

گرانادا / منچستر یونایتد و آژاکس / رم
آرسنال / اسلاویا پراگ - دینامو زاگرب / ویارئال

© The Independent

بیشتر از ورزش