چرا سلما هایک سر صحنه عشق‌بازی فیلم «دسپرادو» گریه کرد؟

«آیا پدر و مادرم این صحنه را خواهند دید و رنجیده خواهند شد؟»

سلما هایک ایفای نقش «کارولینا» در دسپرادو را به عهده داشت - Amy Sussman/Getty Images/AFP

سلما هایک درباره تجربه خود هنگام فیلم‌برداری صحنه سکس فیلم «دسپرادو» در سال ۱۹۹۵ صحبت کرد و گفت آن قدر مضطرب بود که گریه‌‌اش گرفت.

این بازیگر در مصاحبه با «آرمچِر اکسپرت» (Armchair Expert)، پادکستی به میزبانی دکس شپرد و مونیکا پدمن، درباره احساس خود در آن صحنه صحبت کرد.

خانم هایک نقش «کارولینا» را در دسپرادو ایفا کرد، فیلمی اکشن به کارگردانی رابرت رودریگوئز که آنتونیو باندراس هم در آن نقش‌آفرینی کرد و همبازی او در آن صحنه عشق‌بازی بود. خانم هایک هنگام صحبت با آقای شپرد و خانم پدمن تاکید کرد آقای رودریگوئز یا آقای باندراس به هیچ وجه دلیل ناراحتی او نبودند و تمام دست‌اندرکاران «عالی» بودند.

او گفت وقتی این صحنه فیلم‌برداری می‌شد کل صحنه به روی همه جز خودش، باندراس، رودریگوئز و همسرش در آن زمان، الیزابت آولان که بعدا به «دوست صمیمی» خانم هایک مبدل شد، بسته بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «این کار خوبی بود. اما من تا آن زمان صحنه‌ای به آن شکل انجام نداده بودم. به همین دلیل وقتی شروع به فیلم‌برداری کردیم، هق هق من هم شروع شد.» او افزود آقای باندراس «مردی واقعی بود و خیلی خوب با من رفتار کرد و هنوز دوستانی خیلی صمیمی هستیم. اما او آن زمان خیلی رها و راحت بود».

خانم هایک گفت: «به همین سبب من ترسیدم که همه چیز برای او این قدر عادی است. این در واقع مرا ترساند چون تا آن موقع هیچ وقت در آن حالت جلوی کسی قرار نگرفته بودم.» این بازیگر گفت نمی‌توانسته حوله‌ای که به تن داشته را کنار بگذارد و هر بار که آن را برای «دو ثانیه» هم کنار می‌زد گریه‌اش دوباره سرازیر می‌شد.

او اضافه کرد: «ولی آن‌ها بی‌نظیر بودند و ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در آن زمان بکنیم انجام دادیم. می‌دانید؟ آن‌ها، این گروه سه نفره، واقعا عالی بودند.» خانم هایک گفت آقای رودریگوئز با استفاده از تدوین شرایط حاضر در این صحنه را با داستان انطباق داد و «هرگز به او فشار» نیاورد.

او گفت: «وقتی وارد نقش کارولینا می‌شدم می‌توانستم این کار را انجام بدهم. وقتی خودتان نیستید می‌توانید این کار را انجام دهید. ولی مشکل این جا بود که من مدام به پدر و برادرم فکر می‌کردم که آیا آن‌ها این صحنه را خواهند دید؟ آیا از آن رنجیده خواهند شد؟ چنین فشاری روی مردان نیست.»

© The Independent

بیشتر از فیلم