کلوپ: این لیورپول دیگر شانس قهرمانی ندارد

دریافت سه گل در آخر بازی، نشان داد که با نبودن فن دایک و ماتیپ، لیورپول در خط دفاعی مشکلات بسیاری دارد

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول - Michael Regan / POOL / AFP

تیم فوتبال لیورپول در آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلستان باخت دیگری را، این بارمقابل لسترسیتی، تجربه کرد. شاگردان یورگن کلوپ در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان دادند و در اکثر زمان بازی توپ را در اختیار داشتند. آن‌ها در حالی که تا دقیقه ۸۰ بازی یک بر صفر پیروز مسابقه بودند، ناگهان در مدت هفت دقیقه نتیجه را واگذار کردند.

دریافت سه گل در آخر بازی، نشان داد که با نبودن فن دایک و ماتیپ، لیورپول در خط دفاعی مشکلات بسیاری دارد. اشتباه آلیسون بکر، دروازه‌بان این تیم، هم  روی گل دوم بسیار مشهود بود و او مانند بازی هفته گذشته که در مقابل منچسترسیتی در آنفیلد شکست سنگینی را متحمل شدند، اشتباهات فاحشی را مرتکب شد که نشان می‌داد از نظر روحی دچار مشکل شده است و این موضوع می‌تواند ضربه سنگینی را در بازی‌های آینده به تیم وارد کند.

در نهایت لیورپول این بازی را سه بر یک واگذار کرد و به گفته سرمربی آن‌ها، دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی نخواهند داشت. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول، که به تازگی مادر خود را از دست داده و به خاطر شرایط موجود نتوانسته است در مراسم خاک‌سپاری او شرکت کند، در حالی که به نظر می‌رسید اشک در چشمانش جمع شده، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه به سختی سخن گفت. وی اظهار داشت: «نمی‌توانم باور کنم اما باید صادقانه بگویم که دیگر شانسی برای قهرمانی نداریم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از مشکلات اخیر به خاطر بیماری کرونا در سراسر جهان، ما حتی بعد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانستیم درست جشن بگیریم و خستگی جسمی و روحی بازیکنان سبب شد تا در مسابقات این فصل به مشکلات زیادی دچار شویم. ما امروز خوب کار کردیم و وقتی که فرصت داشتیم، باید کار را تمام می‌کردیم اما دیگر زمانی برای بهانه وجود ندارد و باید سعی کنیم که بهتر باشیم.» او در ادامه مصاحبه در حالی که به سختی سعی در کنترل اندوه خود داشت، در مورد گل اول لستر گفت: «فکر کنم نظر داور اشتباه بود. وی‌ای‌آر نقش مهمی در این گل ایفا کرد اما به نظر من گل اول کاملا در موقعیت آفساید به ثمر رسید. اما در حال بازی دیگر تمام شده است و ما این رقابت را واگذار کرده‌ایم و باید به فکر مسابقات پیش رو باشیم. ما مصدومان زیادی داریم و به نظر می‌رسد جیمز میلنر هم به جمع آن‌ها اضافه شده است. او از ناحیه همسترینگ احساس درد می‌کرد و ترجیح دادیم ریسک نکنیم و خیلی زود او را تعویض کردیم.»

لیورپول بعد از هفت سال، دوباره در لیگ برتر سه باخت پیاپی را تجربه کرد. این اتفاق، آخرین بار در سال ۲۰۱۴ با مربیگری براندون راجرز برای آن‌ها رخ داده بود. تیم فوتبال لیورپول پس از شکست در این مسابقه، کماکان با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول باقی مانده است.

بیشتر از ورزش