نفوذ هکرهای اسراییلی به تارنمای گروه کوکلاکس‌کلان

گروه هایالیم آلمونیم می‌گویند که هدفشان «هراس افکندن بر جان دشمنان بشریت است»

حامیان گروه «کوکلاکس‌کلان» - Spencer Platt/Getty Images/AFP

رخنه‌گران (هکرها) اسراییلی توانستند به تارنمایی نفوذ کنند که گردانندگان آن عضو سازمان «کوکلاکس‌کلان» هستند؛ سازمانی که به برتری نژاد سفید اعتقاد دارد.

این رخنه‌گران، گروهی ضدفاشیست‌ به نام «هایالیم آلمونیم» (در زبان عبری به معنی سربازان گمنام) هستند و عکس‌ها، اسامی و اطلاعات شخصی اعضای یگان «شهسواران میهن‌پرست سازمان کوکلاکس‌کلان» را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش روزنامه اورشلیم‌پست، این تارنمای کوکلاکس‌کلان حاوی مطالبی در مورد برتری نژاد سفید و نشانی صفحه عضویت در این انجمن بوده است که هکرها آن را از بین برده‌اند. این وب‌سایت در حال حاضر از اینترنت حذف شده است.

رخنه‌گران در صفحه اصلی این تارنما شعارهایی درج کردند که «خسته نباشید! بدرود غرور سفیدپوستی!» از جمله آن‌ها بودند. «زنده‌باد همبستگی یهودیان با تمامی سرکوب‌شدگان»، «به امید آن که هرگز برنگردید» و عبارت عبری« مردم اسراییل زنده‌اند، پدر ما زنده است» نیز از دیگر شعارهایی هستند که هکرها برروی این سایت نگاشته‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گروه هایالیم آلمونیم به اورشلیم‌پست اعلام کرد: «هدف ما هراس افکندن بر جان دشمنان بشریت است. نئونازی‌ها و سایر گروه‌های هوادار برتری نژاد سفید می‌گویند که همه‌جا یهودیان را زیر نظر دارند. می‌خواهیم به خیال‌پردازی آن‌ها جامه عمل بپوشانیم و با استفاده از توهم توطئه خود آن‌ها، علیه خودشان جنگ روانی به راه‌اندازیم. می‌خواهیم به آن‌ها بفهمانیم که هر جای جهان باشند به سراغشان می‌رویم و آن‌ها را افشا می‌کنیم و هستی‌ آن‌ها را نابود می‌کنیم. اشک‌ و حرصشان را درمی‌آوریم. هیچ جا از دست ما خلاصی ندارند.»

این گروه ادعا می‌کند که رهبر گروه کلیسای کوکلاکس‌کلان که در ۲۵ ایالت مختلف آمریکا شعبه دارد، را نیز شناسایی کرده‌ است.

رخنه‌گران همچنین در این تارنما نوشته‌اند: «ای کوکلاکس‌کلانی‌هایی که دارید این صفحه را می‌خوانید! شما را شناسایی کرده‌ایم و داریم به سراغتان می‌آییم. هرگز از یاد نمی‌بریم. هرگز! هرگز دست از سرتان برنمی‌داریم.»

گویا این رخنه‌گران از حسابی در توییتر به نشانی justice_jew@ مطالب خود را به‌روزرسانی می‌کنند که به نظر می‌رسد هنگام نوشتن این گزارش، غیرفعال بوده است.

گروه کوکلاکس‌کلان از دیرباز آماج حملات هکرهای ناشناس بوده است. در سال ۲۰۱۵ هم یک انجمن رخنه‌گر ناشناس، هویت هزار نفر را که ادعا می‌کرد عضو سازمان کوکلاکس‌کلن هستند، منتشر کرد. این گروه اعلام کرده بود: «انتشار این اطلاعات از نظر ما نوعی مقاومت در برابر خشونت و ارعاب اعضای گروه‌های مختلف کوکلاکس‌کلان علیه مردم در طول تاریخ است.»

در سال ۲۰۱۴ ، شاخه استرالیای این گروه نیز در شماری از حساب‌های توییتری متعلق به کوکلاکس‌کلان رخنه کرد و این اقدام را «رایاجنگ» خواند.

© The Independent