ملانیا ترامپ برای ادامه کارزار «بهترین باش»، کارمند استخدام می‌کند

ملانیا هدف از کارزار خود را مبارزه با زورگویی در فضای مجازی اعلام کرده است

ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور سابق آمریکا- SAUL LOEB / AFP

بر اساس گزارش‌ها، ملانیا ترامپ کارمند استخدام کرده است و قصد دارد برای ادامه دادن به طرح ابتکاری «بهترین باش» که بسیار مورد تمسخر قرار گرفت، دفتری در فلوریدا دایر کند.

بانوی اول سابق، که حساب توییتر همسرش به علت «تفرقه افکنی و لحن خطرساز» مسدود شد، این پویش را در میانه دوره ریاست جمهوری ترامپ و با هدف مبارزه با «زورگویی» در فضای مجازی به راه انداخت.

به گزارش سی‌ان‌ان، سه نفر از کارکنان خانم ترامپ در کاخ سفید، از جمله هیلی دانتوئونو، مدیر سابق برنامه‌های او، در دفتر جدید وی حضور خواهند داشت.

به گفته منابع آگاه، خانم ترامپ اخیرا خارج از اقامتگاه مارالاگو در پالم بیچ، محل اقامت خود و همسرش، کار می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پویش «بهترین باش» که خانم ترامپ به عنوان بانوی اول به راه انداخت، نتوانست اثرگذاری چندانی بر مردم آمریکا داشته باشد. او از بیمارستان‌های کودکان، مدرسه‌ها و مراکز نگهداری نوزادانی که با آسیب‌های ابتلا به اعتیاد به دنیا آمده بودند، بازدید کرد و در کاخ سفید میزبان گفت‌وگوهایی درباره آزار و اذیت در فضای مجازی شد. ‌اما به گزارش سی‌ان‌ان، گاهی تا هفته‌ها از هیچ رویدادی در رابطه با پویش «بهترین باش»، خبری نبود.

اوایل ماه جاری و کمی پیش از پایان دوره ریاست‌ جمهوری آقای ترامپ، ملانیا زبان به تحسین پویش خود گشود و گفت که این پویش بازتاب «ارزش‌ها و روحیه مردم آمریکا» است اما منتقدان ادعاهای او را به تمسخر گرفتند و به او یادآور شدند که همسرش چند روز پیش از آن، شورشی مرگبار در ساختمان کنگره ایالات‌متحده به راه انداخته بود.

جان پائولوویتس، کشیش آمریکایی، در توییتی خطاب به خانم ترامپ نوشت: «خودت با زورگوترین آدم روی زمین ازدواج کرده‌ای که جلو چشمت آشکارا و مدام در رسانه‌های اجتماعی در حال آزار مردم است؛ طوری که میلیون‌ها نفر هم از لحاظ عاطفی و هم از نظر جسمی متحمل عواقب آن شده‌اند و بسیاری نیز جان باخته‌اند. رفتن شما آرزوی ما است.»

کسانی هم گفته‌اند که پویش خانم ترامپ درست زمانی آغاز شد که همسرش در فکر جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده‌هاشان در مرز آمریکا و مکزیک بود. در نتیجه اجرای آن سیاست، هنوز هم صدها کودک بی‌سرپرست باقی مانده‌اند.

© The Independent

بیشتر از زندگی