درخواست کاپیتان چلسی از هواداران: دست از سر رودیگر بردارید

بازیکن آلمانی در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد و متلک‌های کاربران آنلاین بوده

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی - ADRIAN DENNIS / AFP

سزار آزپیلیکوئتا از هواداران چلسی خواسته است تا عصبانیت خود از اخراج فرانک لمپارد را بر سر آنتونیو رودیگر آوار نکنند.

بلافاصله پس از اخراج لمپارد از سمت سرمربی‌گری چلسی در این هفته‌، گمانه‌زنی‌هایی درباره اختلاف رودیگر، مدافع آلمانی تیم با آزپیلیکوئتا و ایجاد ناهماهنگی تیم در نتیجه آن، مطرح شد.

لمپارد در اوایل این فصل، رودیگر را نیمکت‌نشین کرده بود. این اقدام به بروز شایعاتی درباره خروج او از این تیم منجر شد؛ اما لمپارد در ماه گذشته، به شکل غافلگیرکننده‌ای، او را در پنج بازی آخری که به‌عنوان سرمربی در تیم حضور داشت، به زمین فرستاد.

پس از اخراج لمپارد، این بازیکن آلمانی در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد و متلک‌های کاربران آنلاین بوده است. این موضوع باعث شد که تامی آبراهام، از مهاجمان چلسی، به دفاع از «داداش بزرگ» خود برخیزد. آزپیلیکوئتا  هم با به اشتراک ‌گذاشتن تصویری از خود و رودیگر در توییتر در حال جشن گرفتن، با افزودن یک گل و سه شکلک قلب آبی، حمایتش را از او اعلام کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آزپیلیکوئتا گفته است: «در گذشته هم دیده بودیم که گاهی اوقات هنگام رفتن یک مدیر، مردم برخی بازیکنان را سرزنش می‌کنند اما ما بازیکن هستیم؛ ما انسان هستیم و همیشه می‌خواهیم بهترین بازی را برای باشگاه‌ و برای مدیر انجام دهیم. این شغل ما است، این اشتیاق ما است و بدیهی است که وقتی نتایج خوب پیش نمی‌رود خوشحال نیستیم. گاهی اوقات هم واکنش هواداران را دیده‌ایم. اما هیچ مشکلی وجود ندارد. همه ما با هم کار می‌کنیم. رودیگر را آزار ندهید. این روزها در رسانه‌های اجتماعی‌، شاهد سوءاستفاده‌های زیادی هستیم. کارزارهای ضدنژادپرستی می‌گذاریم. ناراحت‌کننده است وقتی می‌بینیم مردم متلک‌پراکنی می‌کنند.»

او افزوده است: «هواداران! می‌خواهم درخواست کنم که در این اوقات سخت متحد باشیم. ما بهترین‌ها را برای تیم می‌خواهیم و امیدوارم بتوانیم این منفی‌نگری را پشت سر بگذاریم و با هم به جلو برویم. دلتنگ هواداران هستیم. بنابراین دوست داریم در این لحظات سخت مثل همیشه در کنار هم بجنگیم. ما همیشه بر مشکلات غلبه می‌کنیم.»

© The Independent

بیشتر از ورزش