احتمال حضور توخل در تمرین امروز تیم فوتبال چلسی

باید دید که توخل تا چه اندازه می‌تواند در لیگ جزیره موفق باشد

شایعه به خدمت‌گیری توماس توخل سرمربی اخراج شده باشگاه پی اس جی، از سمت روسای باشگاه چلسی به گوش می‌رسد-Manu Fernandez / POOL / AFP

تیم فوتبال چلسی انگلستان بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان فرانک لمپارد سرمربی و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه را از سمتش برکنار کرد و مدتی است که شایعه به خدمت‌گیری توماس توخل سرمربی اخراج شده باشگاه پی اس جی، از سمت روئسای باشگاه چلسی به گوش می‌رسد.

اما چرا از بین چند گزینه توماس توخل قرار است به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود؟ به نظر می‌رسد که یکی از موارد مهمی که می‌تواند حضور او را در این تیم لندنی توجیه کند، وجود بازیکنان آلمانی تیم چلسی است. عضویت رودیگر، تیمو ورنر و کایل هاورتز می‌تواند یکی از دلایل حضور این مربی جوان و ۴۷ساله در این تیم باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم فوتبال چلسی در سال پیش رو حدود ۲۵۰ میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد که این دو بازیکن نیز جزو خریدهای امسال چلسی به شمار می‌آیند. رودیگر مدافع کهنه‌کار آلمانی تیم فوتبال چلسی نیز که در مدت زمان حضور لمپارد به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود، حال به نظر می‌رسد با حضور توخل می‌تواند در ترکیب اصلی جای بگیرد. چراکه توخل در زمان حضورش در تیم فوتبال پی اس جی سخت به دنبال به خدمت‌گیری این مدافع چلسی بود. اما با تمام این حرف‌ها هنوز از سوی باشگاه قراردادی رسمی با این سرمربی امضا نشده است، اما از داخل باشگاه صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که تمامی توافقات با این مربی انجام شده است و قرار است که این مربی آلمانی امروز با سه دستیار خود وارد لندن شود، و طبق هماهنگی‌های انجام شده، او می‌خواهد امروز تیم را در تمرینات همراهی کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدت زمان قرار داد توماس توخل هجده ماهه است که با رضایت و توافق طرفین می‌تواند تا یک سال دیگر نیز به مدت آن اضافه کرد. او قرار است پیش از تمرین، امروز عصر با بازیکنانش دیدار کند. همچنین تصمیم بر این است که او از همین هفته و در بازی روز چهارشنبه در برابر ولورهمپتون روی نیمکت به عنوان سرمربی حضور داشته باشد. اما باید دید که توخل تا چه اندازه می‌تواند در لیگ جزیره موفق باشد.

او پیش از این تنها هدایت دو تیم خوب اروپایی یعنی دورتمند و پ اس جی را به عهده داشت، اما نکته درست همین جا است که لیگ کشورهای آلمان و فرانسه از لحاظ کیفی با لیگ انگلستان قابل قیاس نیستند و توخل بدون شک کار سختی را در این تیم لندنی و لیگ برتر انگلستان پیش رو خواهد داشت.

گفتنی است این سرمربی آلمانی نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ را نیز به همراه تیم فوتبال پی اس جی در کارنامه دارد.

بیشتر از ورزش